Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:21:08 GMT

سومین جایزه «ویستا» فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۳۲۸/سومین_جایزه_ویستا_فراخوان_داد

سومین جایزه «ویستا» فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس فراخوان سومین دوره جایزه هنر معاصر «ویستا» هنرمندان تا سی ام آذر مهلت دارند پروپوزال های خود را تحویل دبیرخانه دهند و هر هنرمند یا گروه مجاز به ارایه حداکثر ۲ پروپوزال است.

گالری ویستا با سه هدف اصلی شناسایی و معرفی طرح های نوآورانه در هنر معاصر ایران، اهمیت بخشیدن به نگارش طرح، پروپوزال و برنامه ریزی اجرایی و غنای محتوا این جایزه را طراحی و اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فراخوان درباره معیارهایی که مورد توجه این جایزه قرار می گیرد، آمده است: «ویستا به معنای اندیشه و اندیشه ورزی است. سومین دوره جایزه هنر معاصر ویستا مانند دوره های پیشین می کوشد با تاکید بر ارزیابی فکر و ایده های معاصر هنر، شرایطی را برای معرفی و اجرای فکر و اثر برتر فراهم کند. ایده سازی و اهمیت به ساز و کارها و فرآیند خلق در هنر امروز هدفی است که این جایزه فارغ از رسانه یا جنبه های زیباشناختی دنبال کرده است. هنرمندان پس از ارایه طرح و پروپوزال کتبی خود که معیارهایی مانند معاصر بودن، ارزش های تئوریک، اجرایی بودن و پتانسیل های فرهنگی را شامل می شود در صورت پذیرفته شدن در لیست منتخب باید بتوانند طرح های خود را برای اجرا توجیه کنند.»

موضوع در این دوره آزاد است و طرح های کوریتوریال نیز قابل طرح هستند.

آدرس سایت برای دریافت فرم فراخوان  www.vistaart.gallery/fa/vista-prize/v۱۳۹۸ اعلام شده است.

کد خبر 4437800 زهرا منصوری

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۳۲۸/سومین_جایزه_ویستا_فراخوان_داد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: