Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@14:22:02 GMT

سومین دوره از مسابقات بازگشت محموله فضایی در شهرستان قدس

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۳۲۹/سومین_دوره_از_مسابقات_بازگشت_محموله_فضایی_در_شهرستان_قدس

سومین دوره از مسابقات بازگشت محموله فضایی در شهرستان قدس

سومین دوره از مسابقات بازگشت محموله فضایی با همکاری معاونت علمی پژوهشی سپاه شهرستان قدس، بسیج دانش آموزی و پایگاه علمی بسیج خواهران شهرستان قدس و باحضور ۱۰۰تیم دانش آموزی از سطح شهرستان قدس و شهریار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیل قدس خبر، پیش از ظهر امروز سومین دوره مسابقات بازگشت محموله فضایی با حضور تیم‌های دانش‌آموزی شهر قدس و شهریار، جمعی از نخبگان و همچنین جمعی از مسئولان شهرستان قدس اعم از سرهنگ اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسفندیار، مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان، فرامرزی از اداره آموزش‌وپرورش شهرستان و دکتر قنبری، مسئول کارگروه فرهنگی خانه نخبگان استان تهران در شهرستان قدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عذیری رئیس هیئت برگزاری این دوره از مسابقات در شهرستان قدس در رابطه با جزئیات این مسابقات اظهار کرد: سومین دوره از مسابقات بازگشت محموله فضایی با همکاری معاونت علمی پژوهشی سپاه شهرستان قدس، بسیج دانش‌آموزی و پایگاه علمی بسیج خواهران شهرستان قدس و با حضور ۱۰۰تیم دانش‌آموزی از سطح شهرستان قدس و شهریار برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به سطح‌بندی مسابقات و آینده‌ی این مسابقه افزود: منتخبین این دوره به عضویت تیم اعزامی به مسابقات سازه‌های هوافضایی کشور خواهند آمد‌ و مسابقات در مرحله کشوری نیز به‌زودی برگزار خواهد شد.

عذیری همچنین از برگزاری دور بعدی این سری مسابقات در ایام بازگشایی مدارس و با حضور پرشورتر دانش آموزان در ایام تحصیلی خبر داد.

سرهنگ فیاض اللهیاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش ۳رکن و بال اصلی اساسی انسان و خصوصاً جوانان جهت صعود و پیشرفت است و انتظار می‌رود که جوانان میهن با فنون خلاقانه و نوین در عرصه فعالیت‌های علمی این‌چنینی، مسیر کامیابی و سعادت و همچنین خدمت‌گزاری به میهن در آینده را دنبال کنند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های دشمنان برای انحراف جوانان ایران اسلامی و جلوگیری از پیشرفت این مرزوبوم ف گفت: تلاش دشمنان در این است که نوجوانان و جوانان کشور از مسیر اصلی خود دور گردند و فعالیت مثمر ثمری برای میهن نداشته باشند.

انتهای پیام/*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۳۲۹/سومین_دوره_از_مسابقات_بازگشت_محموله_فضایی_در_شهرستان_قدس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: