Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:02:22 GMT

فرستنده سوم دیجیتال(TS3) در بافق نصب و راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۳۴۴/فرستنده_سوم_دیجیتال_ts۳_در_بافق_نصب_و_راه_اندازی_شد

فرستنده سوم دیجیتال(TS3) در بافق نصب و راه اندازی شد

یزد- ایرنا- در آستانه ایام الله دهه مبارکه فجر و با همکاری فرمانداری شهرستان بافق و صدا و سیمای مرکز یزد، فرستنده سوم دیجیتال (TS3) در این شهر نصب و راه اندازی شد.

فرماندار بافق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:
برای اجرای این طرح یک میلیارد ریال از سوی فرمانداری بافق و معادل همین رقم از سوی صدا و سیمای یزد تامین و پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد زاده رحمانی افزود: هم اکنون شهروندان بافقی با تنظیم مجدد گیرنده های تلویزیونی خود می توانند از برنامه های 7 شبکه تماشا، شما، الکوثر، آی فیلم اچ دی، شبکه ٣ اچ دی، پرس تی وی اچ دی و کالا بهره مند شوند.
وی در این رابطه از مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد و معاون فنی این مرکز به خاطر حمایت ها و همکاری های لازم در راه اندازی این فرستنده تشکر و قدردانی کرد.
به گفته زاده رحمانی، برای دریافت این شبکه ها شهروندان باید ضمن دارا بودن آنتن استاندارد، گیرنده های تلویزیونی خود را در قسمت تنظیمات بر روی جستجوی خودکار قرار داده تا شبکه های جدید به لیست برنامه های آنها اضافه شود.
از چهار سال قبل شهر بافق و در سال 96 بیش از 85 درصد روستاهای شهرستان زیر پوشش فرستنده دیجیتال قرار گرفتند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار: اصغر عسکری** انتشار: محمدحسین فلاح

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۳۴۴/فرستنده_سوم_دیجیتال_ts۳_در_بافق_نصب_و_راه_اندازی_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: