Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@07:18:13 GMT

گلایه جلودارزاده از مسائل متغیر نظام بانکی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۰۵۹/گلایه_جلودارزاده_از_مسائل_متغیر_نظام_بانکی

سهیلا جلودارزاده در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های مجلس برای تحقق قانون فضای کسب و کار، اظهار کرد: مجلس به این نتیجه رسیده که اگر فقط از ابزار متداول خود استفاده کند شاید این مساله مانند بعضی از برنامه‌های قبلی که اجرایی نشده مغفول بماند.

وی ادامه داد: امروزه به طور جدی کمیسیون ویژه اصل ۴۴ و حمایت از تولید لحظه به لحظه بر تصویب قانون نظارت می‌کند تا ببینند چه میزان از قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار عملیاتی شده است، مجلس علاوه بر نظارت تلاش خود را می‌کند که در راستای تحقق این قانون گام بردارد و زمینه‌های گفت‌وگو را نیز فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص اولویت‌های مجلس برای قانون فضای کسب و کار، افزود: اولویت ما ایجاد تعادل در بازار اقتصاد است.

جلودارزاده با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عواملی که کار تولیدکننده و فعال اقتصادی را دچار مشکل می‌کند، مسائل متغیر نظام بانکی است، تصریح کرد: این عوامل تولیدکننده را در معرض کمبود نقدینگی قرار می‌دهد، اما مجلس در تلاش است که این تعادل را با همکاری دولت بازگرداند و در این راستا روسای سه قوه نیز همکاری می‌کنند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۰۵۹/گلایه_جلودارزاده_از_مسائل_متغیر_نظام_بانکی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: