Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@23:18:55 GMT

دنا ۷۹ میلیون تومان شد/قیمت خودرو در 19 آبان 97

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۰۶۷/دنا_۷۹_میلیون_تومان_شد_قیمت_خودرو_در_۱۹_آبان_۹۷

​در بازار امروز معاملات خرید و فروش خودرو پژو پارس با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 70 میلیون و 500 هزار تومان، دنا با افزایش یک میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 79 میلیون تومان، پژو206 تیپ 5 با قیمت 71 میلیون  و 500 هزار تومان، پراید 111 با قیمت37 میلیون و 500 هزار تومان، و سمندال‌ایکس با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 55 میلیون تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژو206 تیپ 2 با قیمت 60 میلیون تومان، پژو405 GLX‌ با قیمت 51 میلیون و 200 هزار تومان، سمند EF7 با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت 58 میلیون تومان و پژو206 صندوق‌دار با قیمت 72 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۰۶۷/دنا_۷۹_میلیون_تومان_شد_قیمت_خودرو_در_۱۹_آبان_۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: