Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:01:42 GMT

ذخایر آبی استان بوشهر به شدت کاهش یافته است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۰۷۱/ذخایر_آبی_استان_بوشهر_به_شدت_کاهش_یافته_است

ذخایر آبی استان بوشهر به شدت کاهش یافته است

بوشهر - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: ذخایر آبی استان بوشهر به شدت کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیقباد یاکیده ظهر دوشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: امسال شاهد کاهش بارش‌ها بودیم که این موضوع باعث کاهش شدید منابع آبی استان شده است.

وی با اشاره به کاهش ذخیره آب سدها و میزان آورد رودخانه‌ها خاطرنشان کرد: بخش عمده آب مصرفی استان بوشهر طریق استان‌های همحوار تامین می‌شود که کاهش بارش‌ها این منابع را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاکیده به طراحی راهکارهای کوتاه‌مدت برای عبور از این بحران بیان کرد: یکی از راهکارهای مهم مدیریت مصرف از سوی مصرف‌کنندگان است که باید فرهنگ مدیریت مصرف در مناطق مختلف ترویج و نهادینه شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: کاهش هدررفت آب در شبکه‌های آبرسانی نیز از دیگر موضوعات مورد تاکید است که در قالب یک تفاهم‌نامه در سفر وزیر نیرو به استان عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح استان بوشهر داریم، افزود: بیش از هزار کیلومتر از این شبکه‌ها نیازمند بازسازی است تا زمینه کاهش هدر رفت آب فراهم شود.

یاکیده با اشاره به کاهش ذخیره آب در سدهای کوثر، رئیسعلی دلواری و میزان آورد رودخانه‌ها، اضافه کرد: از دیگر برنامه‌ها می‌توان به جداسازی آب فضای سبز از آب آشامیدنی و نصب دستگاه تصفیه خانه کوچک اشاره کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۰۷۱/ذخایر_آبی_استان_بوشهر_به_شدت_کاهش_یافته_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: