Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@11:41:11 GMT

خداحافظی کارلوس کی روش با تیم ملی ایران! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۰۸۳/خداحافظی_کارلوس_کی_روش_با_تیم_ملی_ایران_عکس

خداحافظی کارلوس کی روش با تیم ملی ایران! +عکس

کارلوس کی روش در پستی اینستاگرامی تلویحا از تیم ملی ایران خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که امروز خبر از توافق کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال الجزایر در رسانه های این کشور آفریقایی منتشر شد؛ حالا خودسرمربی تیم ملی در پیامی اینستاگرامی تلویحا از تیم ملی ایران خداحافظی کرد و به همکاری هفت و نیم ساله اش با ایران پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کی روش در این پست نوشت: احساس خوشبختی می کنم که هفت و نیم سال گذشت. چه سفر فوق العاده ای.

 دومین قرارداد بلندمدت من در طول دوران مربیگری، بعد از سرمربی گری تیم ملی پرتغال که ده سال حضور داشتم؛ به یاد من می آورد که این تجربه ها به بیشتر از فوتبال ربط دارند؛ همه آنها درباره زندگی هستند. هیچ کلمه ای نمی تواند سپاسگزاری من را نشان دهد، باعث افتخار بود که جزو این دو خانواده بزرگ، فوق العاده و فراموش نشدنی فوتبال بودم؛ تیم ملی پرتغال و تیم ملی ایران.

 همه ممنونم.

به سوی آینده

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۰۸۳/خداحافظی_کارلوس_کی_روش_با_تیم_ملی_ایران_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: