Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:21:42 GMT

انتقال ۲۲۴میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی توسط منطقه شمال‌شرق

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۱۱۶/انتقال_۲۲۴میلیون_لیتر_انواع_فرآورده_های_نفتی_توسط_منطقه_شمال_شرق

انتقال ۲۲۴میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی توسط منطقه شمال‌شرق

شاهرود - مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق از انتقال ۲۲۴میلیون و ۳۴۱هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از ابتدای سال جاری خبر داد.

قاسم عرب یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به انتقال ۲۲۴میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق اظهار داشت: ۱۰۰ میلیون و ۲۱۹ هزار لیتر فرآورده‌ نفتی مربوط به بنزین بوده که ۷۶ میلیون و ۸۲ هزار لیتر آن بنزین معمولی و ۲۴ میلیون و ۱۳۷ هزارلیتر آن یورو۴ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در همین مدت ۹۷ میلیون و ۸۰۸ هزار لیتر نفت گاز معمولی (گازوئیل) نیز انتقال یافته است، اضافه کرد: ۲۶ میلیون و ۳۱۴ هزار لیتر نفت سفید هم در همین بازه زمانی توسط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق انتقال یافته است.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق در خصوص میزان انتقال فرآورده‌های نفتی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ نیز گفت: این منطقه در سال ۹۵ شش میلیارد و ۳۴۷ میلیون لیتر انواع فرآورده را انتقال داده که در سال ۹۴ این رقم شش میلیارد و ۳۲۱ میلیون لیتر است.

یارمحمدی تصریح کرد: در سال گذشته سهم بنزین از کل فرآورده‌های منتقل شده در این منطقه دو میلیارد و ۵۲۵ میلیون لیتر است که ۴۷۰ میلیون لیتر آن بنزین یورو۴ و دو میلیارد و ۵۵ میلیون لیتر آن بنزین معمولی بود این در حالی است که میزان انتقال همین فرآورده در سال ۹۴ دو میلیارد و ۱۶۸ میلیون لیتر بود که سهم بنزین معمولی از این رقم یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون لیتر و سهم بنزین یورو۴، ۲۷۸ میلیون لیتر بود.

وی در مقایسه‌ای از میزان انتقال نفت گاز در دو سال اخیر گفت: در سال گذشته سه میلیارد و ۱۷۸ میلیون لیتر نفت گاز در این منطقه انتقال یافته که سهم گازوئیل معمولی دو میلیارد و ۷۹۴ میلیون لیتر و سهم گازوئیل یورو، ۳۸۳ میلیون لیتر است در حالی که این رقم در سال ۹۴، سه میلیارد و ۳۴۳ میلیون لیتر بوده که دو میلیارد و ۹۵۹ میلیون لیتر آن گازوئیل معمولی و ۳۸۵ میلیون لیتر آن گازوئیل یورو می‌باشد.

به گفته مدیرشرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق در سال گذشته، ۵۰۲ میلیون لیتر نفت سفید و ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت جت نیز منتقل شده است که میزان انتقال همین فرآورده‌ها در سال ۹۴ به ترتیب ۶۵۷ و ۱۵۲ میلیون لیتر است.

یارمحمدی با اشاره به اهمیت سوخت رسانی به نیروگاه‌های نیشابور، شاهرود و سمنان تاکید کرد: در سال ۹۵ به ترتیب ۱۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر، ۲۵ میلیون لیتر و ۳۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی به این سه نیروگاه مهم کشور سوخت رسانی کرده‌ایم که همین رقم در سال ۹۴ به ترتیب ۱۰۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر، ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و ۵۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع در سال گذشته دو میلیارد و ۹۱۵ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۲۴۷ تن کیلومتر و در سال ۹۴ دو میلیارد و ۹۴۶ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۹۶۶ تن کیلومتر انواع فرآورده نفتی در این منطقه انتقال یافته است.

شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق با حدود یک هزار کیلومتر خط لوله وظیفه سوخت رسانی به پنج استان مهم خراسان رضوی، جنوبی و شمالی، گلستان و سمنان را عهده‌دار است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۱۱۶/انتقال_۲۲۴میلیون_لیتر_انواع_فرآورده_های_نفتی_توسط_منطقه_شمال_شرق را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: