Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@05:49:21 GMT

شركت ۳۰۰ هزار دانشجو در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌هاي كشور

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۱۷۳/شرکت_۳۰۰_هزار_دانشجو_در_مسابقات_قرآن_و_عترت_دانشگاه_های_کشور

شركت ۳۰۰ هزار دانشجو در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌هاي كشور

خبرگزاری شبستان: مسؤول فعالیت های قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از شركت ۳۰۰ هزار دانشجو در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌هاي كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، رشید جعفرپور اظهار داشت: شرکت 300 هزار دانشجو در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور سی و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در سال تحصیلی جاری با شرکت 300 هزار نفر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول فعالیت‌های قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور در مرحله استانی و منطقه‌ای در حال برگزاری است.

وی افزود: مرحله سراسری این مسابقات با شرکت یک هزار نفر شهریور ماه امسال در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود. مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های دولتی کشور با شرکت 50 هزار نفر آغاز شده که از این تعداد 400 نفر به مرحله سراسری معرفی می‌شوند.

مسؤول فعالیت‌های قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: این مسابقات در 33 رشته شامل تلاوت قرآن، حفظ، معارف اسلامی، پژوهش، هنر و فناوری برگزار می‌شود.

گفتنی است، سی و سومین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور با شرکت 150 نفر از 18 دانشگاه و 8 استان به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار شد.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۱۷۳/شرکت_۳۰۰_هزار_دانشجو_در_مسابقات_قرآن_و_عترت_دانشگاه_های_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: