Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:27:28 GMT

کشته شدن ۷ نفر در درگیری های مسلحانه در سینای مصر

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۱۸۲/کشته_شدن_۷_نفر_در_درگیری_های_مسلحانه_در_سینای_مصر

کشته شدن ۷ نفر در درگیری های مسلحانه در سینای مصر

یک نظامی مصری و ۶ فرد مسلح روز پنجشنبه در درگیری های مسلحانه در منطقه سینا واقع در شمال شرق مصر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک منبع امنیتی مصری که خواست نامش ذکر نشود، عنوان کرد: درگیری های شدید میان نیروهای ارتش مصر و افراد مسلح ناشناس در نزدیکی ایستگاه غاز در جنوب شهر العریش مرکز استان سینای شمالی باعث کشته شدن ۱ نظامی مصری ۶ فرد مسلح نفر و زخمی شدن ۲ نظامی دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز هیچ گروهی از درگیری با ارتش مصر یا کشته شدن عناصرش را اعلام نکرده است.

گروه انصار بیت المقدس خطرناکترین گروه‌ افراطی در شبه جزیرهسینااست که پس از بیعت با گروه تروریستی داعش نام خود را به «ولایتسینا» تغییر داد.

تروریست‌های انصار بیت المقدس وابسته به داعش با فعالیت در شمالسینانیروهای امنیتی و نظامیمصرو غیر نظامیان را مورد حمله قرار می دهند.

حملات این گروه تروریستی از زمان سرنگونی محمد مرسی رئیس جمهوری پیشینمصردر جولای سال ۲۰۱۳، تشدید شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۱۸۲/کشته_شدن_۷_نفر_در_درگیری_های_مسلحانه_در_سینای_مصر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: