Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@18:44:40 GMT

مجتمع آبرساني شهداي سمام املش 30 درصد پيشرفت فيزيکي دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۱۹۵/مجتمع_آبرسانی_شهدای_سمام_املش_۳۰_درصد_پیشرفت_فیزیکی_دارد

مجتمع آبرساني شهداي سمام املش 30 درصد پيشرفت فيزيکي دارد

خبرگزاري آريا - رشت- ايرنا-رييس اداره آبفار املش از پيشرفت فيزيکي 30درصدي مجتمع آبرساني شهداي سمام اين شهرستان خبر داد.

محمداسماعيل زاده روز يکشنبه به خبرنگار ايرنا گفت :با تکميل پروژه مجتمع آبرساني شهداي سمام از بخش رانکوه املش مشکل کمبودآب 2هزار و200نفر از ساکنان 9روستاي اين بخش ازجمله :کشمش،بويه،سياه خلک،شيه،مربو،لرود،اسک،موسي کلايه وملکوت براي هميشه مرتفع خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:پروژه مجتمع آبرساني سمام املش کاري مشترک بين قرارگاه پيشرفت وآباداني سپاه قدس وآب وفاضلاب روستايي گيلان ازهفته دولت سال گذشته با کلنگ زني استاندار وقت گيلان و جمعي از مديران استاني وشهرستاني آغازشده است.
اسماعيل زاده ادامه داد:اين مجتمع با اعتباري معادل 45ميليارد ريال در حال اجراست و با تکميل آن 70 درصد جمعيت دهستان سمام از بخش رانکوه املش از آن برخوردار خواهند شد.
وي ادامه داد:براي اجراي اين پروژه حفر يک حلقه چاه عميق با قدرت آبدهي 25 ليتر بر ثانيه در چکرود حفاري شده و اکنون درحال احداث انتقال خط لوله آب است.
رييس اداره آبفار املش اضافه کرد درصورت تأمين به موقع اعتبارظرف 2سال اين پروژه بزرگ آبرساني تکميل مي شود.
11هزار و730 مشترک در110روستاي شهرستان املش تحت پوشش آب و فاضلاب روستايي املش هستند.
شهرستان املش با2بخش مرکزي ورانکوه در70 کيلومتري شرق مرکزگيلان واقع شده است.
7291 / 6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۱۹۵/مجتمع_آبرسانی_شهدای_سمام_املش_۳۰_درصد_پیشرفت_فیزیکی_دارد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: