Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:23:55 GMT

تخصیص کد آموزشی مدرسه راهنمایی روستای بیورچ بشاگرد از سال آینده

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۱۹۶/تخصیص_کد_آموزشی_مدرسه_راهنمایی_روستای_بیورچ_بشاگرد_از_سال_آینده

تخصیص کد آموزشی مدرسه راهنمایی روستای بیورچ بشاگرد از سال آینده

در پی گزارش ایسنا از ترک تحصیل تعدادی از دانش‌آموزان روستای بیورچ بخش گوهران شهرستان بشاگرد کدآموزشی برای مدرسه راهنمایی این روستا از سال آینده تخصیص می‌یابد.

حسن عیدزاده ‌عضو شورای اسلامی روستای بیورچ بشاگرد در گفت وگو با ایسنا، ‌بیان کرد‌: بعد از انتشار خبر ترک تحصیل تعدادی از دانش‌آموزان روستای بیورچ بخش گوهران شهرستان بشاگرد توسط ‌ایسنا که از اول مهر تاکنون به علت نبود، امکانات در رفتن به مدرسه مشکل داشته و قصد ترک تحصیل داشتند، باعث شد مدیر آموزش وپرورش بشاگرد، امام جمعه، معاون فرماندار و فرمانده انتظامی از نزدیک از وضع به وجود آمده در این روستا بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این روستا یک دبستان وجود دارد که آموزش و پرورش با تخصیص کد آموزشی می‌تواند از همین مدرسه در شیفت مخالف برای تحصیل دانش آموزان راهنمایی استفاده کند.

‌عیدزاده تصریح کرد: در این دیدار صورتجلسه‌ای بین مسئولان حاضر در جلسه و مردم روستا تنظیم شد که مقرر شد از سال آینده کد مدرسه راهنمایی به این روستا تعلق گیرد تا دانش آموزان دختر و پسر راهنمایی این روستا مجبور نباشند، به روستاهای دیگر جهت تحصیل بروند.

عضو شورای اسلامی روستای بیورچ، خاطرنشان کرد: اکثر دانش‌آموزان روستا به‌ویژه دختران پس از پایان مقطع ابتدایی به دلیل نبود امکانات و خطرات رفت‌وآمدی تصمیم به ترک تحصیل می‌گیرند که این پدیده بسیار ناخوشایند است.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته گزارشی مبنی بر ترک تحصیل تعدادی از دانش آموزان روستای بیورچ بشاگرد در نبود مدرسه در خبرگزاری ایسنا مخابره شد که امروز شورای اسلامی این روستا از تخصیص کدآموزشی برای مدرسه راهنمایی این روستا و برطرف شدن مشکل این دانش آموزان از سال آینده خبر داد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۱۹۶/تخصیص_کد_آموزشی_مدرسه_راهنمایی_روستای_بیورچ_بشاگرد_از_سال_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: