Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@04:54:43 GMT

هيچ وقت به مردم نگفته‌ام و نمی‌گویم این کس را انتخاب کنید، آن کس را انتخاب نکنید + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۲۳۷/هیچ_وقت_به_مردم_نگفته_ام_و_نمی_گویم_این_کس_را_انتخاب_کنید_آن_کس_را_انتخاب_نکنید_فیلم

هيچ وقت به مردم نگفته‌ام و نمی‌گویم این کس را انتخاب کنید، آن کس را انتخاب نکنید + فیلم

خبرگزاری میزان- رهبر معظم انقلاب؛ هيچ وقت به مردم نگفته‌ام و نمی‌گویم این کس را انتخاب کنید، آن کس را انتخاب نکنید. بنده در انتخابات‌ها دخالت نمی‌کنم. یک جا فقط من دخالت میکنم و آن آنجایی است که کسانی بخواهند در مقابل رأی و انتخاب مردم بایستند و مزاحمت در مقابل رأی مردم ایجاد بکنند و رأی مردم را بشکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه چند رسانه‌ ای خبرگزاری میزان،بیانات رهبر معظم انقلاب؛ آن چیزی که من عرض میکنم در درجه اول برای این حقیر آنچه که مهم است شرکت عمومی در انتخابات است و همه آحادی که می‌توانند رای بدهند وارد انتخابات بشوند این اولین و مهم‌ترین خواسته ماست.
در امر انتخابات مُرّ قانون باید عمل بشود. نتیجه انتخابات ملت هر چه که شد، این معتبر است این قانون است.
بنده در انتخابات‌ها دخالت نمی‌کنم. یک جا فقط من دخالت میکنم و آن آنجایی است که کسانی بخواهند در مقابل رأی و انتخاب مردم بایستند و مزاحمت در مقابل رأی مردم ایجاد بکنند و رأی مردم را بشکنند.
هر کس بخواهد با نتیجه آرای ملت دربیفتد بنده در مقابلش می‌ایستم در سال‌های گذشته، انتخابات‌های گذشته هم همین‌جور بوده، در سال۷۶، در سال۸۴، در سال٨٨، در سال۹۲، بعضی مقابل چشم مردم بوده، بعضی مردم مطلع نشدند اما این حقیر در جریان قرار گرفتم.
در همه این سال‌هایی که شمردم، کسانی بودند که می‌خواستند در مقابل انتخابات بایستند، حالا در سال٨٨ آشکار شد، در همه این سال‌ها بنده ایستادم، گفتم نتیجه انتخابات هرچه هست باید تحقق پیدا کند. تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۲۳۷/هیچ_وقت_به_مردم_نگفته_ام_و_نمی_گویم_این_کس_را_انتخاب_کنید_آن_کس_را_انتخاب_نکنید_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: