Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:46:25 GMT

پرداخت تسهیلات به ۳۰۴ طرح اشتغالزای مددجویان شهرستان دوره چگنی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۳۱۱/پرداخت_تسهیلات_به_۳۰۴_طرح_اشتغالزای_مددجویان_شهرستان_دوره_چگنی

پرداخت تسهیلات به ۳۰۴ طرح اشتغالزای مددجویان شهرستان دوره چگنی

خرم آباد - مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دوره چگنی از پرداخت تسهیلات به ۳۰۴ طرح اشتغالزای مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسمی اصل ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد برنامه ‏های متعددی با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان طرح ‏ریزی کرده است که شماری از آنها با حمایت ‏های سایر دستگاه ‏های اجرایی عملیاتی می‏ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیش از ۳۰۴ طرح اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان دوره چگنی با ۳۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال در سال ۹۵ به بهره برداری رسید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دوره چگنی گفت : کمیته امداد برنامه ‏های متعددی با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان طرح ‏ریزی کرده است که شماری از آنها با حمایت ‏های سایر دستگاه ‏های اجرایی عملیاتی می‏ شود.

اسدی تصریح کرد: اجرای طرح‏ های اشتغال ‏زایی راهی برای خودکفا ساختن خانواده های تحت حمایت این نهاد است، نظام اسلامی همواره می‏ کوشد تا با ایجاد اشتغال، از شمار افراد تحت حمایت کمیته امداد بکاهد.

وی با اشاره به نقش و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد شغل و پایدارسازی مشاغل گفت: کمیته امداد این آموزش‌ها را در اولویت برنامه‌های توانمندسازی قرار داده و موفق شده است با بهره گیری از تعاملات و همکاری‌های سازنده سازمان‌ها و مؤسسات آموزشی کشور، با اجرای یک برنامه فراگیر سطح آگاهی‌های علمی و مهارتی مددجویان را ارتقا بخشد، به‌طوری که مددجویان با تسلط کامل به انجام کار در رشته شغلی مورد علاقه خود بپردازند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دوره چگنی افزود: طرح های اجرا شده در قالب ۲۶۱ طرح دامپروری، ۲۳ طرح کشاورزی، ۱۳ طرح خدماتی و ۷ طرح صنایع دستی اقدام به دریافت تسهیلات از کمیته امداد کرده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۳۱۱/پرداخت_تسهیلات_به_۳۰۴_طرح_اشتغالزای_مددجویان_شهرستان_دوره_چگنی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: