Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@04:10:43 GMT

آغاز جابجایی روستای سید محمد شهرستان لردگان + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۸۳۳/آغاز_جابجایی_روستای_سید_محمد_شهرستان_لردگان_فیلم

آغاز جابجایی روستای سید محمد شهرستان لردگان + فیلم

اجرای طرح جابجایی روستای سیل زده سید محمد شهرستان لردگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست فرمانداری شهرستان لردگان گفت: بر اثر سیلی که هفدهم اردیبهشت امسال در روستای سید محمد به وقوع پیوست با اقدامات کارشناسی و برآورد خسارت در این روستا، مشخص شد که روستای سید محمد دیگر قابل سکونت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهان حسین پور آقایی افزود: امروز طرح جابجایی این روستا با همکاری دستگاه های مربوطه در حال اجراست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لردگان هم گفت: پس از وقوع سیل در روستای سید محمد و طبق برآورد خسارتی که در این روستا انجام گرفت و مشخص شد که این روستا دیگر قابل سکونت نیست، از بین سه محل که برای جابجایی این روستا انتخاب شده  بود در نهایت یک محل انتخاب، نقشه برداری و امروز طرح جابجایی این روستا آغاز شد.

صدرالله مولوی افزود: امید است با همکاری اهالی روستای سید محمد، طرح جابجایی روستا هرچه سریعتر اجرایی و به بهره برداری برسد.

در حادثه سیل اردیبهشت امسال 143 خانوار روستای سید محمد شهرستان لردگان متحمل خسارت سنگین و سه خانم هم در این حادثه مفقود شدند که اجساد آن ها در دریاچه پشت سد کارون چهار پیدا شد.

شهرستان لردگان در فاصله 180 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۸۳۳/آغاز_جابجایی_روستای_سید_محمد_شهرستان_لردگان_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: