Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@16:59:46 GMT

اختتامیه طرح تربیت دانشجو معلم قرآن در اصفهان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۸۷۲/اختتامیه_طرح_تربیت_دانشجو_معلم_قرآن_در_اصفهان_برگزار_شد

اختتامیه طرح تربیت دانشجو معلم قرآن در اصفهان برگزار شد

طاهری، معاون فرهنگی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در گفت‎‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، در رابطه با طرح تربیت دانشجو معلم قرآن گفت: این طرح طبق تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان بهزیستی کشور و جهاد دانشگاهی برای اولین بار میان دانشجویان مددجوی بهزیستی برگزار شد.
وی ادامه داد: در مرحله اول این طرح طبق یک فراخوان از دانشجویان تحت پوششی که علاقه‌مند به حضور در این طرح بودند یک تست غیر حضوری گرفته شد تا سطح قرآنی آنها بر طبق سطوح ضعیف، متوسط، خوب و عالی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن مددجوها براساس شش منطقه بهزیستی کشور تقسیم بندی شدند؛ استان اصفهان منطقه شش بهزیستی کشور است. در حال حاضر طرح برای منطقه شش به میزبانی اصفهان برگزار شد.


طاهری درخصوص هدف این طرح گفت: این طرح به دانشجویان علاقه‌مند و قوی در زمینه قرآن کمک می‌کند بتوانند خودشان تحت آموزش در دوره‌های حضوری و غیر حضوری معلم قرآن شده و نوعی اشتغال‌زایی نیز انجام شود. این طرح همچنین سطح سواد قرآنی دانشجویان را بالا برده و به آنها در پیشبرد اهداف قرآنی انگیزه و روحیه می‌دهد.
معاون فرهنگی اداره کل بهزیستی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در نهایت هشتم بهمن ماه این طرح شروع شد و 32 نفر از چهار استان با مدارک دکتری و فوق لیسانس و لیسانس شرکت کردند.البته تعداد انتخاب شدگان برای شرکت در طرح حدود 50 نفر بود که افرادی به خاطر مشکلاتی مانند دوری راه موفق به شرکت نشدند. مراسم اختتامیه نیز دیروز با حضور دکتر اسماعیلی، به نمایندگی از جهاد دانشگاهی تهران و حسین منصب معاون پشتیبانی سازمان برگزار شد.
وی افزود: البته پس از اتمام این مرحله، مرحله‌ای دیگر به صورت غیر حضوری با ارسال کتاب‌هایی به صورت فایل برای شرکت کنندگان انجام خواهد شد که شرکت کنندگان در روزی خاص در آزمون غیرحضوری شرکت کرده و مدرک معتبر جهاد دانشگاهی را دریافت می‌کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۸۷۲/اختتامیه_طرح_تربیت_دانشجو_معلم_قرآن_در_اصفهان_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: