Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@00:35:43 GMT

تردد کامیون های معادن کوهی تخریب جاده لوشان – جیرنده به همراه دار

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۹۲۳/تردد_کامیون_های_معادن_کوهی_تخریب_جاده_لوشان_جیرنده_به_همراه_دار

تردد کامیون های معادن کوهی تخریب جاده لوشان – جیرنده به همراه دار

روزانه صدها کامیون با بار مصالح کوهی از مسیر مشترک جیرنده- لوشان عبور می کنند که این امر نگرانی مردم بخش عمارلو و روستای بیورزین را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، مسیر ارتباطی لوشان- جیرنده به واسطه قرار گرفتن امامزاده محمدبن حنفیه(ع) در مسیر ارتباطی این منطقه و همچنین مسیر دسترسی به دو روستای هدف گردشگری داماش و انبوه و منطقه زیبای خلشکوه یکی از راه های پرتردد و فرعی شهرستان رودبار به شمار می آید که مردم برای دسترسی به شهرلوشان و مرکز شهرستان هستند از این مسیر تردد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرابی جاده یکی از دردهای نام آشنای مردم جیرنده است که تا سال ۹۳ امان مردم این بخش را بریده بود و خرابی هایی که به واسطه عبور کامیون های حامل سنگ و مصالح کوهی پدید آمده بود علاوه بر تخریب بیش از پیش آسفالت این مسیر گاها حوادث ناگواری را به همراه داست که اعضای شورای اسلامی و شهردار جیرنده پیگیری هایی را مبنی بر عدم تردد کامیون های حامل سنگ و مصالح کوهی که اغلب از کارخانه سیمان خزر بودند را از مسئولین امر شدند.

پس از خون دل خوردن ها و پیگیری های فرماندار وقت و مسئولین شهرستان معدنی که در مسیر ارتباطی لوشان- جیرنده حدفاصل روستای بیورزن قرار داشت و برای تردد باید از راه غیر اختصاصی و عمومی استفاده می کرد، تعطیل شد. در سال ۹۳ با امضاء تفاهم نامه آسفالت ۱۲۰ کیلومتر از راههای روستایی که در مسجد جیرنده با حضور استاندارگیلان به امضا رسید آسفالت راه های دو بخش عمارلو و خورگام که سال گذشته نیز شاهد انجام آن بودیم شروع بکار کرد و مردم را از خرابی ها نجات داد.

طی تماس های مکرر تلفنی و تصاویر ارسالی به پایگاه خبری زیتون خبر، فعالیت این معدن از سر گرفته شده و روزانه صدها کامیون با بار مصالح کوهی از مسیر مشترک جیرنده- لوشان عبور می کنند که این امر نگرانی مردم بخش عمارلو و روستای بیورزین را به همراه داشته است. چرا که تردد این کامیون ها با حمل بار اضافه علاوه بر تخریب آسفالت، خطرات ناگواری را به همراه دارد.

دکتر ضرغام مهرگانفرد عضو شورای اسلامی شهر جیرنده از سرگیری فعالیت این معدن و تردد آنها در مسیر لوشان – جیرنده ابراز نگرانی کرد و از مسئولین امر خواستار رسیدگی به این معضل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۹۲۳/تردد_کامیون_های_معادن_کوهی_تخریب_جاده_لوشان_جیرنده_به_همراه_دار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: