Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@15:57:24 GMT

آغاز تولید زودهنگام از یاران جنوبی ظرف دو ماه آینده

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۹۳۳/آغاز_تولید_زودهنگام_از_یاران_جنوبی_ظرف_دو_ماه_آینده

آغاز تولید زودهنگام از یاران جنوبی ظرف دو ماه آینده

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه متن از آغاز زودهنگام تولید از میدان یاران جنوبی ظرف دو ماه آینده خبر داد و گفت: امیدوارم با تمهیداتی که به کار گرفته شده حداکثر ظرف دو ماه آینده شاهد تولید ۱۰ هزار بشکه زودهنگام از میدان یاران جنوبی باشیم و متعاقب آن به تولید ۲۵ هزار بشکه خواهیم رسید.

سیدنورالدین شهنازی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از میدان یاران جنوبی در قالب یک طرح زودهنگام تولید ۱۰ هزار بشکه صورت خواهد گرفت، افزود: این پروژه به خوبی پیش می‌رود و دارای چند فاز شامل اجرای تاسیسات سرچاهی، تکمیل منیفولدهای مربوطه و خطوط انتقال ۱۲ اینچ به منیفولد ۲ آزادگان جنوبی جهت انتقال به تاسیسات جفیر بوده که این فازها به صورت موازی دنبال می‌شود و امیدوارم با تمهیداتی که به کار گرفته شده حداکثر ظرف دو ماه آینده شاهد تولید ۱۰ هزار بشکه زودهنگام آن باشیم و متعاقب آن به تولید ۲۵ هزار بشکه خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درمورد میدان یاران شمالی توضیح داد: در میدان یاران شمالی فعلا به مرز تولید ۳۰ هزار بشکه در روز رسیده‌ایم و قرار است در قالب قرارداد HOA که با شرکت صنعت نفت و گاز پرشیا منعقد کرده‌ایم یاران شمالی و جنوبی را یکپارچه کرده و با یکپارچه سازی آنها و استفاده از تکنولوژی‌های IOR و EOR در مجموع بتوانیم تولید از یاران را به حدود ۹۰ هزار بشکه در روز برسانیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه متن ادامه داد: تولید ۱۰ هزار بشکه زودهنگام یاران جنوبی قطعی است اما رساندن به مرز ۲۵ هزار بشکه تا اواخر امسال طول می‌کشد و استفاده از IOR و EOR و رساندن تولید یاران به ۹۰ هزار بشکه در سال‌های بعد تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۹۳۳/آغاز_تولید_زودهنگام_از_یاران_جنوبی_ظرف_دو_ماه_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: