Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@22:20:42 GMT

آبرسانی به 43 روستای ساوه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۹۵۸/آبرسانی_به_۴۳_روستای_ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛  مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساوه گفت: 5 پروژه مهم آبرسانی در روستاهای شهرستان ساوه در حال انجام است که با اتمام آنها به 43 روستای این شهرستان خدمات آبرسانی جدید ارائه می‌شود.

 قنبری افزود: عملیات اجرایی مجتمع 15 روستایی کوهپایه، عملیات اجرایی مجتمع 5 روستایی احمد آباد – طرازناهید، تامین و انتقال آب مجتمع 21 روستایی سرداران و اجرای خط انتقال آب روستای چلبلو و آبرسانی به روستای قارلوق از جمله این پروژه ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اظهار کرد: 60 درصد از روستاهای ساوه تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساوه گفت: تابستان سال اخیر 17 روستای شهرستان ساوه با مشکل کمبود آب و خشکسالی مواجه بودند که توانستیم با انجام اقداماتی، بخشی از مشکلات مردم را کاهش دهیم و امید است با دریافت اعتبارات لازم کارهای باقی مانده انجام شود.

قنبری ادامه داد: روستاهای سرخده، لالایین، سیف آباد، عباس آباد، یل آباد و قردین از مجتمع سرداران با کاهش آبدهی چاه مواجه بودند که برای جبران آن، چاه ملک آباد با عمق 200 متر حفر شد که  اتمام عملیات اجرایی این پروژه را مستلزم تخصیص  چهار هزار میلیون ریالی جهت احداث خط برق و تجهیز چاه است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۹۵۸/آبرسانی_به_۴۳_روستای_ساوه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: