Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@20:01:30 GMT

مانتو‌ بايد دکمه داشته باشد/ شلوار پاره در شان ايراني نيست

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۹۶۳/مانتو_باید_دکمه_داشته_باشد_شلوار_پاره_در_شان_ایرانی_نیست

خبرگزاري آريا - رئيس اتحاديه پوشاک با اشاره به برخورد با توليدکنندگان و عرضه‌کنندگان پوشاک نامتعارف با کمک نيروي انتظامي گفت: شلوار پاره در شان ايراني نيست و ما کاري به مد دنيا نداريم. ابوالقاسم شيرازي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري تسنيم درباره فروش و توليد پوشاک غير متعارف، پاره، تنگ و کوتاه و مانتوهاي جلوباز اظهار کرد: پوشاک اين چنيني را از مغازه‌هاي سطح شهر جمع‌آوري کرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بايد توجه داشت که استفاده از شلوار پاره در شان يک ايراني نيست و ما کاري به مد موجود در دنيا نداريم.
وي افزود: مدهايي مانند شلوار پاره در کشور ما وجود ندارند زيرا بايد مدهاي موجود در شان يک مسلمان و ايراني باشد.
رئيس اتحاديه پوشاک با بيان اينکه مد را کارگروه مد و لباس وزارت ارشاد بايد ارائه دهد ادامه داد: اين نوع از پوشاک نا متعارف در فرهنگ ما وجود ندارد و در صورتي که جايي مشاهده شود که اين پوشاک توليد يا عرضه مي‌شود با کمک نيروي انتظامي از آن جلوگيري به عمل مي‌آيد.
وي درباره مجازات عاملان عرضه و توليد اين پوشاک گفت: کالاي توليدکنندگان و فروشندگان پوشاک نامتعارف جمع‌آوري مي‌شود و از فعاليت آنها جلوگيري به عمل مي‌آيد.
شيرازي ادامه داد: واردات، توليد اين نوع از پوشاک با توجه به اينکه خلاف شئونات ما بوده ممنوع است و با آن برخورد مي‌شود.
مانتو ها بايد دکمه داشته باشد
وي تصريح کرد: در صورتي که مانتويي که به عنوان حجاب بانوان باشد و تنها از حجاب يک اسم را يدک بکشد و دکمه نداشته باشد جلوباز يا بدن‌نما باشد از جمله مواردي است که با آن برخورد مي‌شود.
رئيس اتحاديه پوشاک يادآور شد: عرضه کنندگان و مصرف‌کنندگان اين نوع پوشاک در کشور کم است اما با توجه به وجه بدي که در جامعه دارد از آن اندک هم جلوگيري به عمل مي‌آيد.
وي تصريح کرد: پوشاک نامتعارف از شوهاي خانگي ترويج مي‌شود و بايد ريشه آن از آنجا خشکيده شود که اين امر نيز از وظايف دولت و دستگاه قضايي است.
مجوزي براي شو لباس در اماکن خصوصي داده نمي‌شود
وي افزود: تعداد شوهاي خانگي در کشور زياد شده است و در روزنامه‌ها و فضاي مجازي فعاليت خود را ترويج مي‌کنند و در سوپرمارکت و نانوايي‌ها تبليغات آنها مشاهده مي‌شود.
اين مقام مسئول اظهار داشت: هر شوي لباسي که قرار است در کشور برگزار شود، بايد در مکان‌هاي عمومي باشد و در ملک خصوصي مجوزي براي اين کار وجود ندارد زيرا بزهکاري و مفسده‌هاي بعدي را نيز به همراه مي آورد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۹۶۳/مانتو_باید_دکمه_داشته_باشد_شلوار_پاره_در_شان_ایرانی_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: