Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@22:38:05 GMT

تهیه کتب و نشریات کتابخانه های سازمان محقق شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۹۶۸/تهیه_کتب_و_نشریات_کتابخانه_های_سازمان_محقق_شد

تهیه کتب و نشریات کتابخانه های سازمان محقق شد

به گزارش ایسکانیوز از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی از پیگیری های آقایان حق شناس رئیس محترم کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، دکتر صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر جوادی معاون محترم فرهنگی وزیر، جهت تامین کتب و تجهیز منابع کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تحت عنوان «عیدانه کتابخانه ها» تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در جلسه ای که به مناسبت هفته کتاب در کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران برگزار شد، مسئله عدم تخصیص بودجه خرید کتاب به عنوان یکی از مشکلات اصلی کتابخانه های شهر تهران مطرح گردید که رئیس کمیسیون فرهنگی قول پیگیری و مساعدت تامین منابع کتابخانه ها را دادند و در اولین گام با رایزنی های انجام شده، مرحله اول تهیه و تحویل کتب و نشریات مورد نیاز کتابخانه های سازمان محقق شد.

ایمان کرد ضمن انتقاد از عدم تخصیص بودجه خرید کتاب در سازمان طی 6 سال گذشته اظهار کرد: با توجه به آمارهای موجود این امر باعث کاهش چشمگیر مراجعه شهروندان به کتابخانه ها شده است و انتقادات بسیاری را از جانب مخاطبین این مراکز به همراه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور یکی از اولویت های مدیریت شهری در دوره جدید، مدیریت متمرکز کلیه فعالیت های حوزه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین توسعه و تجهیز کتابخانه های شهر تهران مورد تاکید قرار گرفته است.

502

ایمان کرد امور کتابخانه ها فرهنگ کتابخوانی عیدانه کتابخانه ها هفته کتاب مقام معظم رهبری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۹۶۸/تهیه_کتب_و_نشریات_کتابخانه_های_سازمان_محقق_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: