Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@12:44:59 GMT

مدل لباس مجلسی سفید گیپور دار شیک

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۹۷۰/مدل_لباس_مجلسی_سفید_گیپور_دار_شیک

مدل لباس مجلسی سفید گیپور دار شیک

لباس سفید رنگ انتخاب خوبی برای مجالس عقد و عروسی است، زیرا رنگ روشن و شادی است، لباس مجلسی‌های سفید رنگ معمولا گیپور هستند که در انواع کوتاه و بلند وجود دارند. لباس مجلسی‌های سفید رنگ دخترانه کوتاه و کلوش هستند و لباس مجلسی‌های سفید زنانه بلند و تنگ.



اگر انتخاب شما هم برای جشن‌های مختلف لباس مجلسی سفید رنگ است در این مطلب مدل‌های جدید و شیک لباس مجلسی سفید رنگ در انواع کوتاه، بلند، گیپور، آستین دار، بدون آستین و دامن کلوش برای خانم‌های جوان را جمع آوری کرده ایم که قطعا مورد پسندتان واقع میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





اگر پوست گندمی و یا تیره‌ای دارید لباس مجلسی سفید برای شما انتخاب بسیار مناسبی است، با لباس‌های سفید رنگ کفش‌های مشکی، قرمز و کرمی ست میشوند و استایل شیکی به شما میدهند.                 منبع: نمناک

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۹۷۰/مدل_لباس_مجلسی_سفید_گیپور_دار_شیک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: