Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-20@15:31:08 GMT

تصاویر | بازسازی صحنه قتل کودک ۷ساله افغان در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۹۸۹/تصاویر_بازسازی_صحنه_قتل_کودک_۷ساله_افغان_در_مشهد

تصاویر | بازسازی صحنه قتل کودک ۷ساله افغان در مشهد

چند رسانه‌ای > عکس - با صدور دستور از سوی قاضی احمدی‌نژاد (بازپرس ویژه قتل عمد مشهد) صبح امروز، ۱۸ فروردین، صحنه جنایت هولناک قتل ندا کودک ۷ساله با حضور متهم بازسازی شد. «ع-الف» مرد ۴۱ ساله «ندا» دختر ۷ ساله افغان را که به قصد خرید نان از منزل خارج شده بود ربوده و به لانه شیطانی خود کشید و پس از آزار و اذیت، او را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایت وحشتناک هفتم فروردین در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد رخ داد و متهم به قتل در کمتر از ۴۸ ساعت با تیزهوشی مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به چنگ قانون افتاد.

 

عکس‌ها: میزان
67282

کلید واژه‌ها : مشهد - قتل - کودک آزاری - تجاوز - استان خراسان رضوی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۹۸۹/تصاویر_بازسازی_صحنه_قتل_کودک_۷ساله_افغان_در_مشهد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: