Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@05:29:04 GMT

ورود جنجالی بوکسور آذربایجانی به رینگ با مداحی میثم مطیعی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۰۶۱/ورود_جنجالی_بوکسور_آذربایجانی_به_رینگ_با_مداحی_میثم_مطیعی

ورود جنجالی بوکسور آذربایجانی به رینگ با مداحی میثم مطیعی

ورود جنجالی بوکسور کشور آذربایجان با مداحی میثم مطیعی برای مدافعان حرم به سالن مسابقات توجه بسیاری از کاربران را در فضای مجازی به خود جلب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: "یوسف محمداف" بوکسور اهل آذربایجان با ابراز عشق و ارادت خود به مدافعان حرم و با یاد آن‌ها به همگان وارد رینگ مسابقات شد.

مداحی توسط حاج میثم مطیعی درباره مدافعان حرم خوانده شده بود که این نوا ورودی به یادماندنی در مسابقات بوکس برای بینندگان مسابقه بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ یوسف محمدوف در قالب رقابت‌های سبک موتای کوپاسی ترکیه در مقابل محمت یاسر قرار گرفت و در نهایت توانست مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و حریف خود را شکست دهد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۰۶۱/ورود_جنجالی_بوکسور_آذربایجانی_به_رینگ_با_مداحی_میثم_مطیعی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: