Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@15:58:16 GMT

خبری که مانع از بروز حوادثی دیگر شد/ ایجاد حفاظ در جاده لنده به ایدنک+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۰۶۳/خبری_که_مانع_از_بروز_حوادثی_دیگر_شد_ایجاد_حفاظ_در_جاده_لنده_به_ایدنک_تصاویر

خبری که مانع از بروز حوادثی دیگر شد/ ایجاد حفاظ در جاده لنده به ایدنک+تصاویر

رسانه ها بهترین فرصت برای بیان انتقادات، پیشنهادات و بیان نقاط قوت و ضعف عملکردی ادارات و نهادها هستند که با تعامل سازنده بین مردم و مسئولان به دنبال رفع موانع و حل مشکلات جامعه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به  نقل از خبرلنده، رسانه ها زبان گویای مردم و بازوان و همکاران مسئولان ادارات و نهادها برای پیوند این دو و تسریع در ارائه خدمات بهینه است که در این بین نقش تاثیر گذار رسانه ها در رفع مشکلات با همکاری مسئولان در جامعه از اثرپذیری بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تاثیر گذاری اصحاب رسانه در رفع برخی از مشکلات جامعه بیشتر نتیجه همکاری دو سویه مسوولان و اصحاب رسانه است و این بار نیز در شهرستان لنده شاهد تاثیرگذاری یکی دیگر از خبرهای منتشر شده پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده در پی انتشار خبر" سقوط خودروی405 در دره20متری و نجات معجزه آسای سرنشینان لنده ای+تصاویر"در کمتر از دو هفته از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان لنده بودیم که حقیقتاً مدیران این اداره به واسطه رفع این مشکل اساسی قدردانی می شود.

 

 

کمتر از دو هفته گذشته، یک دستگاه پژو405 در مسیر روستای ایدنک به لنده در محل پیچ( تنگ گلی) به دلیل نداشتن گاردریل  و یا حفاظ اطراف جاده منحرف و به دره 20متری سقوط کرد که به شکل معجزه آسایی نجات یافتند.

هرچند این حادثه و سایر حوادثی که در گذشته صورت گرفت خسارات جانی در برنداشت ولی بازی با جان مردم از مهمترین مولفه های بود که این جاده به دلیل نداشتن گاردریل و حفاظ جاده به عنوان یک خطر جدی تهدید می کرد.

خبر " سقوط خودروی405 در دره20متری و نجات معجزه آسای سرنشینان لنده ای+تصاویر" را { در اینجا بخوانید}

تصاویر قبل:

 

تصاویر جدید بعد از تاثیرگذاری خبر:

 

بدون شک اخبار و گزارشات منتشر شده از سوی اصحاب رسانه به هیچ وجه جنبه شخصی نداشته و خدای ناکرده حب و بغضی نیز در آن بکار نرفته است بلکه تلنگری است برای مسوولان تا کمی بیشتر به نیازمندی های مردم توجه داشته باشند.

لازم است از اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان لنده که پس از سال ها و بعداز انتشار این خبر اقدام به ایجاد دیواره حفاظتی ( گاردریل خاکی) اقدام کرد قدردانی می شود.

گزارش وعکس: سیداسماعیل میری

انتهای پیام/                     

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۰۶۳/خبری_که_مانع_از_بروز_حوادثی_دیگر_شد_ایجاد_حفاظ_در_جاده_لنده_به_ایدنک_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: