Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:03:14 GMT

۳۲ متهم با ۳۹ فقره جعل و کلاهبرداری در بجنورد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۰۸۶/۳۲_متهم_با_۳۹_فقره_جعل_و_کلاهبرداری_در_بجنورد_دستگیر_شدند

۳۲ متهم با ۳۹ فقره جعل و کلاهبرداری در بجنورد دستگیر شدند

بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۳۲ متهم با ۳۹ فقره جعل و کلاهبرداری در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین بدری اظهار کرد: در پی اعلام چندین فقره جعل و کلاهبرداری طی خردادماه جاری در شهرستان بجنورد موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه با تلاش و پیگیری شبانه‌روزی مأموران تعداد ۳۲ متهم شناسایی و دستگیر شد، افزود: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۳۹ فقره جعل و کلاهبرداری اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیرشده پس از تکمیل تحقیقات، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تأکید بر اینکه شهروندان می‌توانند با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدارهای نیروی انتظامی از بروز چنین مواردی پیشگیری کنند از مردم خواست تا در صورت برخورد با این‌گونه موارد سریعاً از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۰۸۶/۳۲_متهم_با_۳۹_فقره_جعل_و_کلاهبرداری_در_بجنورد_دستگیر_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: