Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@22:13:37 GMT

اعلام فراخوان دوره تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی کودک در مؤسسه فجرآفرین زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۱۵۵/اعلام_فراخوان_دوره_تربیت_مربی_قرآن_پیش_دبستانی_کودک_در_مؤسسه_فجرآفرین_زاهدان

سیدمهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین زاهدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این مطلب گفت: فراخوان ثبت‌ نام از علاقه‌مندان در دوره تربیت مربی پیش‌دبستانی کودک به روش استاد محسنی در این مجموعه اعلام شد
وی ادامه داد: بانوان و آقایان حائز شرایط و با دارا بودن حداقل 18 و حداکثر 40 سال و همچنین تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن و سابقه تدریس می‌توانند در این دوره نام‌نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پوموسوی عنوان کرد: همچنین ثبت نام از جوانان و نوجوانان پسر در سومین دوره کشف استعدادهای برتر قرآنی ویژه مقاطع سنی پایه پنجم ابتدایی تا دور اول متوسطه در مؤسسه فجر آفرین انجام می‌گیرد.
وی افزود: این دوره با مشارکت امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و به همت مؤسسه در حال انجام است که تا کنون دو دوره استعدادهای برتر برپا شد.
یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ واقع شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۵۵/اعلام_فراخوان_دوره_تربیت_مربی_قرآن_پیش_دبستانی_کودک_در_مؤسسه_فجرآفرین_زاهدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: