Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:54:28 GMT

تحول در آموزش و پرورش جز تربیت معلم میسر نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۱۵۶/تحول_در_آموزش_و_پرورش_جز_تربیت_معلم_میسر_نیست

تحول در آموزش و پرورش جز تربیت معلم میسر نیست

به گزارشخبرنگارحوزه آموزش و پرورشگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛دیدار نوروزی وزیر آموزش و پرورش با اعضای دانشگاه فرهنگیان با حضور فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، محمود مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان و جمعی از مسئولان دانشگاه ظهر امروز در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.
در این دیدار مهر محمدی با بیان اینکه منویات آموزش و پرورش جز با تربیت معلم میسر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نگاه به تربیت معلم و تحول در آموزش و پرورش از اهمیت بسزایی برخوردار است.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: اگر قصد نگاه ترکیبی به آموزش و پرورش داشته باشیم عاملیت به معلم را باید برای یکایک معلمان درنظر بگیریم همه این موارد باید از تربیت معلم نشات گرفته و در نسل جدید معلمان شکل گیرد.
وی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۵ با تخصیص ۹۰ درصدی بودجه به پایان رسید در حالی که سایر دانشگاه‌ها تخصیص اعتبار بیشتری داشتند.
مهرمحمدی با اشاره به اینکه شرایط پرداخت معوقات دانشجومعلمان سال ۹۳ هنوز محیا نشده افزود: پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۴ بامشکل مواجه شده همچنین بخشی از معوقات دانشگاه هنوز باقی است و نیاز‌های تامین اعتبار داریم تا دانشگاه از شرایط ناخوشایند مالی خارج شود همچنین ساختمان مرکزی به محل سابق مرکز تربیت معلم تغییر یابد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۵۶/تحول_در_آموزش_و_پرورش_جز_تربیت_معلم_میسر_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: