Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@06:14:48 GMT

آغاز برنامه های دهه فجر در مهدیشهر با تجدید میثاق با شهدای انقلاب +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۱۷۶/آغاز_برنامه_های_دهه_فجر_در_مهدیشهر_با_تجدید_میثاق_با_شهدای_انقلاب_تصاویر

آغاز برنامه های دهه فجر در مهدیشهر با تجدید میثاق با شهدای انقلاب +تصاویر

همزمان با 12 بهمن ماه سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی، ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهدیشهر با تجدید میثاق مسئولین با امام راحل و شهدا به ویژه 2 شهید انقلاب این شهرستان آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، مسئولین شهرستان مهدیشهر در اولین روز از سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای 2 شهید انقلاب مهدیشهر، شهیدان علی همتیان و محمود بلوری در جوار امامزاده قاسم، ضمن قرائت فاتحه، قبور مطهرشان را گلباران کرده و یاد خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و مدافع حرم را که برای اعتلای اسلام از جان خود گذشتند، گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدان علی همتیان 11 ساله و محمود بلوری 8 ساله، 2 شهید نوجوان مهدیشهری هستند که در جریان روزهای پرتلاطم انقلاب، در 13 بهمن ماه 57 در سمنان و با گلوله سربازان رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

در مراسم گلباران این 2 شهید انقلاب و تجدید میثاق با شهدا، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان مهدیشهر، حسن ارگی فرماندار و جانشین ستاد دهه فجر، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهر و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان مهدیشهر حضور داشتند.

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر در این مراسم، در سخنانی سه عامل ایمان، رهبری امام خمینی و مردم را باعث پیروزی انقلاب اسلامی دانست که همه تحلیلگران به آن اذعان دارند. 

وی اظهار کرد: انقلاب با نماز و مسجد و شعار "الله اکبر" شروع شد مردم در برابر تانک ها صف های نماز می بستند، نخست وزیر وقت هم از شعار های الله اکبری که مردم سر می دادند می ترسید که این فضای معنوی در جبهه ها هم وجود داشت و الآن نیز وجود دارد.

فرماندار مهدیشهرنیز در این مراسم گفت: امروز خدمت کردن به مردم وهمراه مردم بودن باعث دفاع از ارزش های انقلاب می شود بنابراین نباید کاری کنیم که مردم به این انقلاب و حاکمیت بدبین شوند.

حسن ارگی با تاکید بر نحوه درست خدمت رسانی ادارات و نهادها به مردم، افزود: تمام بازوان نظام همین ادارات هستند که باید بهترین بازدهی را داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۷۶/آغاز_برنامه_های_دهه_فجر_در_مهدیشهر_با_تجدید_میثاق_با_شهدای_انقلاب_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: