Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:17:08 GMT

حادثه‌ای هولناک که حین اجرای نمایش برای مرد مارگیر رخ داد +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۱۸۱/حادثه_ای_هولناک_که_حین_اجرای_نمایش_برای_مرد_مارگیر_رخ_داد_فیلم

حادثه‌ای هولناک که حین اجرای نمایش برای مرد مارگیر رخ داد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،در اوتار پرادش هندوستان یک مرد مارگیر مشغول اجرای نمایش برای تعدادی از شهروندان هندی بود که ناگهان حادثه ای برایش رخ داد. پیتون پس از پیچیدن به دور گردن این مرد، با تمام قدرت به مجرای تنفسی او فشار آورد به طوری که مارگیر احساس خفگی کرد و نقش زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمی که مشغول تماشای ماجرا بودند این اتفاق را نیز جزئی از نمایش پنداشتند و نمی دانستند که مرد بیچاره در حال خفه شدن است و از کمبود اکسیژن روی زمین افتاده است.

پس از چند لحظه تازه تماشاگران متوجه حقیقت شدند و پس از جدا کردن پیتون از گردن مرد، او را سریعا به بیمارستان انتقال دادند. گفتنی است اکنون گزارش دقیقی از وضعیت جسمانی مارگیر نگون بخت در در دسترس نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

تلاش پیتون غول پیکر برای خفه کردن مارگیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۸۱/حادثه_ای_هولناک_که_حین_اجرای_نمایش_برای_مرد_مارگیر_رخ_داد_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: