Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:01:14 GMT

اعضای شورای ولایتی سرپل از بسته شدن مکاتب دخترانه در این ولایت نگران اند

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۱۸۷/اعضای_شورای_ولایتی_سرپل_از_بسته_شدن_مکاتب_دخترانه_در_این_ولایت_نگران_اند

اعضای شورای ولایتی سرپل از بسته شدن مکاتب دخترانه در این ولایت نگران اند

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شبکه جامعه مدنی و شماری از وکلای شورای ولایتی سرپل با ابراز نگرانی می‌گویند، در بخش‌های از ولسوالی های کوهستانات، سوزمه قلعه، صیاد، سانچارک و مرکز ولایت سرپل که زیر کنترل طالبان قرار دارند، بیشتر مکاتب دخترانه مسدود است.

در همین حال نسیمه آرزو، رییس امور زنان سرپل نیز وضعیت دختران در این ولایت را نگران کننده دانسته و از حکومت خواهان توجه جدی در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی هم سید وکیل سادات، معاون تدریسی ریاست معارف سرپل میگوید که بنابر تهدیدات امنیتی در ساحات حاکمیت طالبان مکاتب دخترانه تا صنوف ششم فعالیت دارند و صنوف بالاتر غیرفعال است.

این در حالیست، که قبل از این نیز گزارش های از مسدود شدن مکاتب در برخی نقاط نا امن سرپل وجود داشت و مسئولان در معارف سرپل گفته بودند که نزدیک به ۱۵۰ مکتب دخترانه و پسرانه در ساحات ناامن قرار دارد که کارمندان این اداره قادر به نظارت از این مکاتب نیستند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۱۸۷/اعضای_شورای_ولایتی_سرپل_از_بسته_شدن_مکاتب_دخترانه_در_این_ولایت_نگران_اند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: