Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@10:34:50 GMT

رونق تردد و ترانزیت در پایانه مرزی بازرگان + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۲۲۲/رونق_تردد_و_ترانزیت_در_پایانه_مرزی_بازرگان_فیلم

رونق تردد و ترانزیت در پایانه مرزی بازرگان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

در هفت ماه گذشته بیش از 23 هزار دستگاه کامیون از پایانه مرزی بازرگان تردد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی،  مدیر پایانه مرزی بازرگان گفت: پایانه مرزی بازرگان از جمله پایانه های فعال در شمال استان آذربایجان غربی است و میزان تردد کامیون در 7 ماهه اخیر سال 96 ، 23 هزار و 367 دستگاه بود یعنی بطور متوسط روزانه 778 دستگاه کامیون از این پایانه تردد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری پور مقصد عمده کامیون های ترانزیت وارد شده از مرز بازرگان را کشور ترکمنستان عنوان کرد که از مرز لطف آباد از کشور خارج می شوند.


از این میزان تردد کامیون 25 درصد آن ترانزیت خارجی است که معادل 20 هزار تن کالا از طریق مرزهای زمینی ایران ترانزیت شده است.
اکبری پور همچنین از ادامه روند اجرای طرح جامع ساماندهی پایانه مرزی بازرگان با 15 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و گفت: با اتمام این طرح ترانزیت و تردد کامیونها تسهیل خواهد شد.


این پروژه در حال حاضر از 53 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در قالب آن در پایانه مرزی بازرگان محوطه سازی می شود. 

احداث دیوار سنگی و بتون ریزی کل محوطه قسمت مسافری پایانه مرزی بازرگان از دیگر بخشهای این طرح است.

امسال میزان تردد مسافر از این پایانه هم با 38 درصد افزایش به 140 هزار نفر رسیده است.
پایانه مرزی بازرگان بعد از پایانه های بندر شهید رجایی و پرویز خان، در سال 1396 مقام سوم ایران را در بخش ترانزیت به خود اختصاص داده است.

عکس نمایه: عبدالواحد میرزازاده

 

دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۲۲۲/رونق_تردد_و_ترانزیت_در_پایانه_مرزی_بازرگان_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: