Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@08:52:06 GMT

«ترزا مي» از هم‌حزبي‌هايش رأي اعتماد گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۲۲۶/ترزا_می_از_هم_حزبی_هایش_رأی_اعتماد_گرفت

«ترزا مي» از هم‌حزبي‌هايش رأي اعتماد گرفت

خبرگزاري آريا - نخست‌وزير بريتانيا موفق شد از قانونگذاران هم‌حزبي‌اش رأي اعتماد گرفته تا کماکان رهبر حزب محافظه‌‌کار اين کشور بماند.
به گزارش خبرگزاري آريا، «ترزا مي»، رهبر کنوني حزب محافظه‌کار بريتانيا و نخست‌وزير اين کشور چهارشنبه‌شب موفق شد با کسب 200 راي موافق (اعتماد) در برابر 117 راي مخالف (عدم اعتماد) از هم‌حزبي‌هايش در پارلمان راي اعتماد بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمايندگان حزب حاکم محافظه‌کار در پارلمان بريتانيا در حال حاضر 317 نفر هستند.
با اين راي اعتماد، «ترزا مي» کماکان نخست‌وزير بريتانيا باقي خواهد ماند.
مخالفان «ترزا مي» که راي‌گيري را در پارلمان بريتانيا رقم زدند، با توافقي که وي با اتحاديه‌اروپا بر سر خروج از اين اتحاديه به دست آورده است، موافق نيستند.
نمايندگان مخالف نخست وزير بريتانيا معتقدند توافق اين کشور و اتحاديه اروپا درباره برگزيت، خواسته اصلي بسياري از طرفداران خروج از اتحاديه‌اروپا را برآورده نمي‌کند.
به‌رغم توافق بين اتحاديه‌اروپا و بريتانيا درباره چگونگي خروج اين کشور از اتحاديه‌اروپا اما مرحله مهمي در اين زمينه يعني تصويب اين توافق در پارلمان بريتانيا باقي مانده است.
قرار بود راي‌گيري درباره توافق چگونگي اجراي برگزيت روز سه‌شنبه انجام شود اما نخست وزير بريتانيا دوشنبه‌شب گذشته گذشته اعلام کرد، با هدف جلوگيري از شکست اين توافق، راي‌گيري درباره آن را در مجلس عوام بريتانيا به تعويق انداخته است.
ترزا مي هشدار داده است که اگر نمايندگان پارلمان توافق برگزيت را رد کنند، بريتانيا با خطر خروج از اتحاديه‌اروپا بدون توافق روبه‌رو خواهد شد و يا اين اقدام مي‌تواند به خارج نشدن بريتانيا از اتحاديه‌اروپا منجر شود.
117
«ترزا مي» در آستانه استيضاح
تعويق راي‌گيري درباره برگزيت؛ هراس ترزا مي از ناکامي/ تحليل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۲۲۶/ترزا_می_از_هم_حزبی_هایش_رأی_اعتماد_گرفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: