Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:13:34 GMT

مراسم شبی با شهدا در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۶۵۹/مراسم_شبی_با_شهدا_در_مسجد_حضرت_فاطمه_الزهرا_س_خرم_آباد

مراسم شبی با شهدا در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) خرم‌آباد

‍‍‍‍‍‍

دریافت 38 MB خرم‌آباد- مراسم شبی با شهدای گمنام در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم شبی با شهدای گمنام در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) خرم آباد برگزار شد که تصاویر این مراسم را در این فیلم می بینید.

بر اساس این گزارش، عصر امروز دوشنبه و هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء مراسم «شبی با شهدا» در سه مسجد «شهید مدنی»، «فاطمه الزهرا(س)» و «صاحب‌الزمان(عج)» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا سه شنبه پیکرهای این سه شهید گمنام از میدان شهدای شهر خرم‌آباد تا مصلای الغدیر تشییع و در سه مکان دانشگاه علامه طباطبایی، تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) و تیپ ۲۸۴ شهید رستمی به خاک سپرده می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۵۹/مراسم_شبی_با_شهدا_در_مسجد_حضرت_فاطمه_الزهرا_س_خرم_آباد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: