Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@08:12:54 GMT

مراسم شبی با شهدای گمنام در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۶۶۱/مراسم_شبی_با_شهدای_گمنام_در_اردبیل_برگزار_شد

مراسم شبی با شهدای گمنام در اردبیل برگزار شد

مراسم شبی با شهدا همزمان با شب شهادت امام محمد باقر(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استان و فرماندهان نظامی و انتظامی در کنار پیکر پاک چهار شهید گمنام در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله دروازه مشگین اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مراسم شبی با شهدا همزمان با شب شهادت امام محمد باقر(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا،مسئولان استان و فرمانده‌هان نظامی و انتظامی در کنار پیکر پاک چهار شهید گمنام در مسجد امام جعفر صادق(ع) محله دروازه مشگین اردبیل برگزار شد و حاضران در سوگ و ماتم نشسته و با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه مردم از پیر و جوان از جای جای استان اردبیل خود را به مسجد امام جعفر صادق(ع) اردبیل رسانده بودند و با اشک و ماتم در مراسم شبی با شهدا شرکت کردند.

پیکر پاک چهار شهید گمنام روز گذشته با استقبال مردم و مسئولان وارد اردبیل شد و سه‌شنبه صبح بعد از اقامه نماز بر پیکر پاک شهدای گمنام در مصلی اردبیل دو پیکر پاک شهید گمنام به بخش مرادلوی مشگین‌شهر و دو پیکر پاک نیز به هیر انتقال داده می‌شود و مراسم تشییع و خاکسپاری در مرادلوی هیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۶۱/مراسم_شبی_با_شهدای_گمنام_در_اردبیل_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: