Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@07:25:08 GMT

نمایش پرسلبریتی «بینوایان» به سانس های ویژه رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۶۶۳/نمایش_پرسلبریتی_بینوایان_به_سانس_های_ویژه_رسید

نمایش موزیکال «بینوایان» به دلیل استقبال مخاطبان روزهای ۲۴ و ۲۵ آذر و یکم دی ماه اجرای فوق العاده برگزار می کند. نمایش موزیکال «بینوایان» به کارگردانی حسین پارسایی و با رهبری بردیا کیارس با همراهی ۳۰۰ بازیگر، خواننده و نوازنده از بیستم آبان روی صحنه است.

ارکستر ۱۵۰ نفره موسیقی به همراه بردیا کیارس به طور زنده از ابتدا تا انتهای اجرا گروه نمایش را در سالن تهران ـ رویال هال همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسا پیروزفر در نقش ژان والژان، نوید محمدزاده در نقش ژاور، پریناز ایزدیار در نقش فانتین،  سحر دولتشاهی در نقش مادام تناردیه، هوتن شکیبا در نقش موسیو تناردیه، اشکان خطیبی در نقش ماریوس و امیرحسین فتحی در نقش آنژولراس (به ترتیب حضور صحنه‌ای) به همراه حدود ۳۰۰ بازیگر، خواننده و نوازنده در این اجرا حضور دارند.

سیامک احصایی طراح صحنه، سارا اسکندری طراح چهره‌پردازی، شیما میرحمیدی طراح لباس، علی براتی طراح حرکت، بامداد افشار طراح صدا، مرتضی نجفی طراح نور، فراز اسکندری ویدئو دیزاینر، هاسمیک کاراپتیان سرپرست بخش آوازی و سحر ستوده به عنوان مترجم و ترانه سرا دیگر عوامل این نمایش موزیکال هستند.

محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار این پروژه است و میثم احمدی و محمد قدس تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۶۳/نمایش_پرسلبریتی_بینوایان_به_سانس_های_ویژه_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: