Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@07:36:11 GMT

نبود «حسین کعبی» خللی برای سپیدرود/استقلال برای جبران می آید

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۶۹۰/نبود_حسین_کعبی_خللی_برای_سپیدرود_استقلال_برای_جبران_می_آید

نبود «حسین کعبی» خللی برای سپیدرود/استقلال برای جبران می آید

رشت- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به نبود حسین کعبی در بازی با استقالال تهران، غیبت وی را خلل برای تیم دانست و گفت: استقلال با توجه به شرایط برای جبران نتایج گذشته می آید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظرمحمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی سپیدرود رشت در برابر استقلال تهران که غروب دوشنبه برگزار شد، با اشاره به بازی سخت پیش رو، اظهار کرد: شرایط حریف به گونه‌ای است که در افکار عمومی، حریف ما را بی برنامه و ضعیف نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استقلال سال گذشته در بازی های آسیایی شرکت کرده بود، افزود: این تیم دارای بازیکنان سطح بالایی بوده که برای تبرئه و نشان دادن خود پای به میدان می گذارند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به رکورد گل نخوردن این تیم در چهار رقابت اخیر لیگ برتر، خاطرنشان کرد: تمام تمرکز خود را بر حفظ روند نتیجه گیری تیم در هفته های اخیر گذاشته ایم.

نظرمحمدی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد غیبت حسین کعبی نیز گفت: نبود کاپیتان حسین کعبی خللی در ترکیب محسوب می شود و امیدوارم همچون بازی های گذشته جانشینان او عملکرد مناسبی داشته از خود به نمایش بگذارند.

وی باخت در دربی گیلان را شوک بزرگی برای تیم سپیدرود عنوان و تصریح کرد: در مورد وضعیت غلامرضا رضایی هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه طبق قانون برخورد می کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنین ادامه داد: بازیکنانی نظیر توحید غلامی و میرجوان هم دارای فراز و نشیب در عملکردشان بودند.

وی با اشاره به جذب ۱۳ بازیکن جدید برای تیم سپیدرود در سال جاری، یادآورشد: برای هماهنگی هرچه بیشتر بین بازیکنان قدیمی و جدید نیازمند سه ماهه فرصت بودیم که طی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۶۹۰/نبود_حسین_کعبی_خللی_برای_سپیدرود_استقلال_برای_جبران_می_آید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: