Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@05:28:20 GMT

«تعطیلات خوش بگذره»روی آنتن آی‌فیلم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۷۱۲/تعطیلات_خوش_بگذره_روی_آنتن_آی_فیلم

«تعطیلات خوش بگذره»روی آنتن آی‌فیلم

خبرگزاری شبستان:پخش مجموعه تلویزیونی کودک و نوجوان «تعطیلات خوش بگذره» از دوشنبه ۳ اردیبهشت، از آنتن آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، سریال «تعطیلات خوش بگذره» از فردا جایگزین «مثل من، مثل تو» می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، «تعطیلات خوش بگذره» یکی از سریال‌های دهه هفتاد است که سيما ايلخان کارگردانی آن را عهده‌دار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمود جعفری، آتش تقی‌پور، آزيتا حاجيان، آرام آهنگر و كاوه آهنگر بازیگرانی‌اند که در این مجموعه حضور داشته‌اند.

 

در خلاصه داستان «تعطیلات خوش بگذره» چنین آمده است: مادر سوسن و سامان برای تعطیلات نوروزی به مأموریت می‌رود و بچه ها را به پدرشان می‌سپارد. پدر که فردی منضبط و مقرراتی است، بچه ها را تحت فشار قرار می‌دهد. عموی بچه‌ها به دیدنشان می‌آید. او برعکس پدر مردی مهربان است. بچه ها آرزو می‌کنند که کاش پدرشان، مانند عمو بود. پدر به یاد دوران کودکی خود، متوجه رفتار خشن خود با بچه‌ها می‌شود و ...

 

مجموعه تلویزیونی «تعطیلات خوش بگذره» از دوشنبه ۳ اردیبهشت، هر روز ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد خواهد بود.

پایان پیام/298

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۷۱۲/تعطیلات_خوش_بگذره_روی_آنتن_آی_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: