Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@03:56:01 GMT

بررسی اشتباهات تاریخی«ثریا ملکه غمگین» در آی‌فیلم

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۷۹۰/بررسی_اشتباهات_تاریخی_ثریا_ملکه_غمگین_در_آی_فیلم

به‌ گزارش ایلنا، خسرو معتضد در این قسمت از «تاریخ و سینما» فیلم سینمایی «ثریا ملکه غمگین» را بررسی تاریخی می‌کند.

ثریا، عنوان فیلم تلویزیونی دو قسمتی است که در سال ۲۰۰۳ بر اساس زندگی ثریا اسفندیاری، همسر دوم محمدرضا پهلوی، ساخته شد.

لودوویکو گاسپارینی کارگردان اسپانیایی که تقریبا تمام عمر هنری‌اش را در ایتالیا، فیلم‌های تلویزیونی و سریال ساخته، فیلم «ثریا» را با حضور بازیگران ایتالیایی در مراکش فیلمبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، «تاریخ و سینما» که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ایزد مهرآفرین و نویسندگی و پژوهش محمدصادق عابدینی به نقد تاریخی‌ فیلم‌های ضد ایرانی می‌پردازد، شنبه‌شب ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت ۰۶:۳۰ روز یکشنبه خواهد بود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۷۹۰/بررسی_اشتباهات_تاریخی_ثریا_ملکه_غمگین_در_آی_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: