Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@12:02:28 GMT

جانشین شجاع خلیل زاده از استقلال می آید

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۱۴۹/جانشین_شجاع_خلیل_زاده_از_استقلال_می_آید

جانشین شجاع خلیل زاده از استقلال می آید

مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان برای تمدید قرارداد با شجاع خلیل زاده تلاش بسیار زیادی می کنند اما اینطور که مشخص است کار شجاع خلیل زاده با پرسپولیس تمام شده و به محض پایان رقابتهای لیگ او از سپاهان جدا می شود تا در لیگ هفدهم در کنار سید جلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس باشد.

اما از اصفهان خبر می رسد سپاهانی ها در صورتیکه نتوانند شجاع خلیل زاده را در اصفهان نگه دارندبر روی گزینه های دیگر خودشان فکر خواهند کرد و در این میان نام محمد حسین کنعانی زادگان مدافع میانی استقلال که گفته شده مد نظر منصوریان قرار ندارد دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی زادگان در ابتدای لیگ شانزدهم با سروصدای فراوان به نوعی پرسپولیسی ها را سرکار گذاشت و به استقلال پیوست اما مصدومیت رباط صلیبی او را به صورت کامل از چرخه لیگ دور کرد و گفته می شود که منصوریان به واسطه درخشش رابسون جانواریو و پادوانی نظری بر روی کنعانی زادگان ندارد.

در این شرایط سپاهانی ها که برای جذب یک مدافع میانی به دنبال خرید بازیکن هستند و گفته می شود که کرانچار نیم نگاهی به جذب این بازیکن دارد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۱۴۹/جانشین_شجاع_خلیل_زاده_از_استقلال_می_آید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: