Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:49:39 GMT

برگزاری دیدار والیبال پیام و فولاد در سالن مهران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۳۶۷/برگزاری_دیدار_والیبال_پیام_و_فولاد_در_سالن_مهران

برگزاری دیدار والیبال پیام و فولاد در سالن مهران

کارشناس فنی از اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: کارشناس فنی امروز در سالن مهران حاضر شد و تمامی موارد را تایید کرد و به ‌این‌ ترتیب مشکلی برای برگزاری بازی فردا نداریم.

علی شیخ الاسلامی ، مدیرعامل باشگاه والیبال پیام مشهد در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا فردا (یکشنبه‌) بازی پیام مشهد با فولاد سیرجان در سالن مهران برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت‌: طبق آخرین صحبت‌ها قرار شده بود کارشناس فنی از اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی برای بررسی موارد امنیتی به سالن مهران بیایند که خوشبختانه صبح امروز(شنبه)  این کارشناس فنی در سالن حاضر شد و تمامی موارد را تایید کرد و به ‌این‌ ترتیب مشکلی برای برگزاری بازی فردا نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بعد از این تاییدیه نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کردیم و اعلام کردیم که سالن مشکلی ندارد.

او در پایان گفت‌: برای بررسی هر چه‌ بیشتر این موضوع با ضیایی نیز تماس تلفنی داشتم و او نیز اعلام کرد که در اولین فرصت به مشهد خواهد آمد تا هفته‌ آینده از نزدیک شاهد وضعیت این سالن باشد، اما مطمئنا بازی فردا در سالن مهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۶۷/برگزاری_دیدار_والیبال_پیام_و_فولاد_در_سالن_مهران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: