Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:04:44 GMT

پیروزی تیم والیبال پیام مشهد مقابل شهروند اراک

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۳۶۹/پیروزی_تیم_والیبال_پیام_مشهد_مقابل_شهروند_اراک

پیروزی تیم والیبال پیام مشهد مقابل شهروند اراک

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های والیبال  پیام مشهد مقابل شهروند اراک در چارچوب لیگ برتر والیبال کشور بعدازظهر یکشنبه در سالن مهران مشهد برگزار و ۲ تیم در ۵ ست مقابل هم قرار گرفتند. 

در این بازی تیم پیام موفق شد در ست های اول، دوم و پنجم موفق شد مقابل حریف خود به پیروزی دست یابد و بازیکنان شهروند اراک نیز امتیاز ست های سوم و چهارم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازی در نهایت با برتری ۳ بر ۲ تیم پیام مشهد به پایان رسید و با این پیروزی پیام با ۶ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفت و شهروند اراک نیز با ۴ امتیاز رده دهم جدول را از آن خود کرد.

شایان ذکر است تیم والیبال پیام مشهد که از حمایت واداران این شهر برخوردار است در ۵ بازی خود ۳ پیروزی و ۲ باخت را در کارنامه  دارد.

کد خبر 4450036

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۳۶۹/پیروزی_تیم_والیبال_پیام_مشهد_مقابل_شهروند_اراک را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: