Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@17:39:04 GMT

نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۴۰۲/نیکی_کریمی_و_بازیگران_معروف_در_اکران_خصوصی_هجوم

نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم

مراسم اکران خصوصی «هجوم» ساخته شهرام مکری شب گذشته ۱۵ آبان در پردیس چارسو برگزار شد. این مراسم از ساعت ۱۹ با حضور جمعی از سینماگران و اهالی رسانه در پردیس چارسو آغاز شد. در این مراسم مهمانی همچون پدارم شریفی، نیکی کریمی، سروش صحت، هوشنگ گلمکانی، علیرضا شجاع نوری، مهدی قربانی، آرشا اقدسی، بابک کریمی و تعداد زیادی از هنرمندان حوزه تئاتر و سینما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هجوم» سومین فیلم بلند شهرام مکری است که در گروه هنروتجربه اکران می‎شود. پیش از این نیز دو فیلم دیگر این کارگردان «ماهی و گربه» و «اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» در این گروه اکران شده‌اند. شهرام مکری این فیلم را بهار سال گذشته مقابل دوربین برد. گروه بازیگران این فیلم اغلب جوان و تئاتری هستند البته در این فیلم بابک کریمی و عبد آبست هم که در «ماهی و گربه» بازی می‎کردند و بهزاد دورانی و لوون هفتوان ایفای نقش می‎کنند. برای دیدن عکس ها در ابعاد بزرگتر روی آن دوبار کلیک نمایید.          نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم نیکی کریمی و بازیگران معروف در اکران خصوصی هجوم                

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۴۰۲/نیکی_کریمی_و_بازیگران_معروف_در_اکران_خصوصی_هجوم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: