Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@16:16:29 GMT

ترزا می کماکان نخست‌وزیر بریتانیا باقی خواهد ماند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۴۲۲/ترزا_می_کماکان_نخست_وزیر_بریتانیا_باقی_خواهد_ماند

ترزا می کماکان نخست‌وزیر بریتانیا باقی خواهد ماند

نخست وزیر انگلیس روی چهارشنبه موفق شد تا از هم حزبی‌های خود رای اعتماد بگیرد و همچنان به عنوان نخست وزیر انگلیس باقی بماند.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ترزا می، رهبر کنونی حزب محافظه‌کار انگلیس و نخست‌وزیر این کشور روز چهارشنبه موفق شد تا از هم‌حزبی‌های خود رای اعتماد بگیرد و کماکان مقام رهبری حزبش را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این انتخابات ۲۰۰ نفر از هم حزبی‌هایش به وی رای موافق و ۱۱۷ نفر نیز به وی رای مخالف دادند.

بدین ترتیب می کماکان نخست‌وزیر بریتانیا باقی خواهد ماند.

وی پس از آنکه توانست از هم حزبی‌های خود رای اعتماد بگیرد جلوی خبرنگاران حاضر شد و گفت: هم اکنون باید گام‌ها را برای به سرانجام رساندن برگزیت برداریم.

نخست وزیر انگلیس اضافه کرد: به اتحادیه اروپا باز خواهم گشت و از آنها خواهم خواست تا ضمانت‌های سیاسی را فراهم کنند که پاسخگوی خواسته‌های پارلمان باشد.

منتقدین ترزا می درون حزب محافظه‌کار که خواستار این رای‌گیری شده بودند، با توافقی که او با اتحادیه اروپا بر سر خروج از این اتحادیه به دست آورده موافق نیستند. این نمایندگان معتقدند که این توافق، خواسته اصلی بسیاری از طرفداران خروج از اتحادیه اروپا را برآورده نمی‌کند.

نخست‌وزیر انگلیس در هفته‌های اخیر متن توافق میان دولت خود با رهبران کشورهای اروپایی درباره شرایط اجرای برگزیت را علنی کرد. این موضوع خشم برخی نمایندگان را در پی داشت که خواستار استیضاح نخست‌وزیر شدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۴۲۲/ترزا_می_کماکان_نخست_وزیر_بریتانیا_باقی_خواهد_ماند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: