Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@06:05:41 GMT

۱۸ خدمت شرکت گاز البرز به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۴۵۹/۱۸_خدمت_شرکت_گاز_البرز_به_دفاتر_پیشخوان_دولت_واگذار_شد

۱۸ خدمت شرکت گاز البرز به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد

استان‌ها>البرز - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز گفت: برون سپاری 18 خدمت شرکت گاز استان البرز به دفاتر پیشخوان دولت 90 درصد مراجعات حضوری به این شرکت را کاهش می دهد و همچنین ضرورت نظارت بر روند خدمات رسانی دفاتر پیشخوان دولت بیش از پیش محسوس است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، عباداله کامکار در جلسه انعقاد تفاهم نامه واگذاری بخشی از خدمات شرکت گاز استان البرز به دفاتر پیشخوان دولت که صبح سه شنبه در استانداری البرز برگزار شد با تاکید بر لزوم تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به مردم افزود: استان البرز در نمایشگاه الکامپ حضور داشته و خدمات نوین الکترونیکی را در معرض دید عموم گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون یکی از بزرگترین دغدغه های مردم در خصوص دریافت خدمات دستگاه ها و ادارات است ادامه داد: بر این اساس باید شرایطی فراهم شود که مراجعان بدون اتلاف وقت خدمات لازم را دریافت کنند.
کامکار گفت: ضرورت دارد بر امور دفاتر پیشخوان دولت نیز نظارت کافی صورت گیرد چراکه عدم پاسخگویی صحیح به مردم در این رابطه احتمال بروز مشکلات را دوچندان خواهد کرد.
وی افزود: هدف از برون سپاری خدمات ایجاد بستر رفاه و تسهیل در امور مردم است از این رو باید تمامی جوانب امر سنجیده شده و مشکلات و موانع احتمالی پیش از وقوع، حل شود.
معاون استاندار با اشاره به اینکه برون سپاری 18 خدمت شرکت گاز استان البرز به دفاتر پیشخوان دولت 90 درصد مراجعات حضوری به این شرکت را کاهش می دهد اضافه کرد: امید است با ادامه این مسیر شرایط به گونه ای فراهم شود که مردم در منزل نسبت به انجام امور خود اقدام کنند.
وی گفت: با تدابیری که اندیشیده شده انتظار می رود که خدمات رسانی به مردم با روش های مطلوب تری امکان پذیر شود، البته نحوه عملکرد دفاتر پیشخوان دولت نیز باید مورد بررسی و نظارت قرار گیرد تا در این رابطه کمبود و ضعفی وجود نداشته باشد.
در این نشست،انعقاد تفاهم نامه واگذاری 18 خدمت شرکت گاز استان البرز به دفاتر پیشخوان دولت با امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز صورت گرفت.

46

کلید واژه‌ها : استان البرز -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۴۵۹/۱۸_خدمت_شرکت_گاز_البرز_به_دفاتر_پیشخوان_دولت_واگذار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: