Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@17:23:37 GMT

گواردیولا: واکنش هواداران هوفنهایم به سانه؟ یوفا به این مسائل توجه دارد؛ فیل فودن مانند الماسی برای انگلیس است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۵۳۴/گواردیولا_واکنش_هواداران_هوفنهایم_به_سانه_یوفا_به_این_مسائل_توجه_دارد_فیل_فودن_مانند_الماسی_برای_انگلیس_است

سرمربی منچسترسیتی از صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بسیار راضی است.

طرفداری- تیم های منچسترسیتی و هوفنهایم در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2-1 سیتیزن ها و صدرنشینی این تیم خاتمه یافت.

به نقل از دیلی میل، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در خصوص این دیدار و صعود تیمش به مرحله حذفی بیان کرد:

مرحله گروهی را به بهترین شکل به پایان رساندیم و اکنون میان 16 تیم برتر اروپا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک تمجید بزرگ برای همه تیم های گروه است زیرا گروه واقعا سختی بود. در لیگ قهرمانان کار شما به مراتب سخت تر است زیرا تیم ها حتی از شما بهتر هستند. اگر شما کمی غفلت کنید، در لیگ اروپا حضور خواهید یافت. به همین دلیل می گویم که حضور در جمع 16 تیم کاری فوق العاده است زیرا کار واقعا سخت است.

سرمربی منچسترسیتی اضافه کرد:

قبل از اینکه هوفنهایم گل بزند ما معمولی بودیم و آنها بهتر کار کردند اما پس از ضربه پنالتی ما به سطح همیشگی مان بازگشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم. در نیمه دوم نیز تیمم خیلی بهتر از نیمه اول بازی کرد. گل اول مان واقعا زیبا بود. گل دوم با کمی خوش شانسی همراه بود زیرا کنترل بازیکنم خوب نبود ولی توانست کار خود را تمام کند.

پس از گلزنی لروی سانه، هواداران هوفنهایم که به انگلستان سفر کرده بودند، واکنش هایی نسبت به خوشحالی پس از گل وینگر آلمانی نشان دادند. گواردیولا در این مورد ادامه داد:

نمی دانم دقیقا چه اتفاقی افتاد. یوفا به این چیزها کاملا واقف است. اگر چیزی اتفاق افتاده باشد پس خبر بدی است ولی نمی دانم دقیقا چه شده است.

سرمربی اسپانیایی در مورد عملکرد رحیم استرلینگ تصریح کرد:

عملکرد رحیم فوق العاده بود و او در آینده نیز پیشرفت خواهد کرد.

گواردیولا در خصوص عملکرد فیل فودن، بازیکن جوان خود گفت:

فیل فوق العاده بازی کرد. هیچ گاه به توانایی های او شک نداشته ام. شاید او لاغر و ضعیف به نظر برسد ولی بازیکنی بسیار قوی است. فکر می کنم انگلیس با داشتن او یک الماس در اختیار دارد. رقابت در اینجا آسان نیست ولی فیل هر روز در تمرینات عالی ظاهر می شود. قطعا در آینده دقایق بیشتری برای بازی کردن نصیب او خواهد شد.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۵۳۴/گواردیولا_واکنش_هواداران_هوفنهایم_به_سانه_یوفا_به_این_مسائل_توجه_دارد_فیل_فودن_مانند_الماسی_برای_انگلیس_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: