Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@08:51:38 GMT

میزبانی فرانسه از منافقین در پاریس به نفع صلح نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۸۰۴/میزبانی_فرانسه_از_منافقین_در_پاریس_به_نفع_صلح_نیست

میزبانی فرانسه از منافقین در پاریس به نفع صلح نیست

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از دیدار با «کریستن ماسه» دبیرکل وزارت اروپا و امور خارجه فرانسه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با برگزاری نشست سالانه گروهک تروریستی منافقین در پاریس اظهار کرد: آنچه که مورد تایید جمهوری اسلامی ایران است توسعه روابط با فرانسه در حوزه های سیاسی، اقتصادی و بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواردی که در این جلسه دبیر کل وزارت اروپا و امور خارجه فرانسه برآن تاکید کرد و ما هم بر آن تاکید داریم.

وی ادامه داد: اقدامات خصمانه ای که در پاریس صورت گرفت، مورد مخالفت ماست و طبیعتا میزبانی از تروریست ها و یا کسانی که سابقه تروریستی مثل منافقین دارند، به نفع صلح منطقه ای و بین المللی نخواهد بود.

ولایتی تاکید کرد: حمایتی که از داعش توسط برخی از کشورهای غربی شد، آثار سوء این حمایت از داعش دامن خود آنها را گرفت و بدون تردید ما در چارچوب موازین اصولی خودمان با کشورها رابطه داریم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: البته ظرف مدت گذشته مبادلات ایران با فرانسه ۴۰۰ درصد افزایش یافته یعنی ۴ برابر شده و به خصوص اقدام اخیر بین وزارت نفت و شرکت توتال نقش بسیار مهمی را در توسعه روابط ایران و فرانسه ایفا می کند.

وی با اشاره به نزدیکی مواضع دو کشور در بسیاری از مسائل منطقه ای نسبت به دیگر کشورهای غربی، اظهار کرد: در صحبت هایی که با آقای کریستن ماسه داشتم، تاکید کردم که ما از تمامیت ارضی سوریه، عراق، لبنان و یمن و کل کشورهای منطقه حمایت می کنیم.

ولایتی افزود: بنابراین با اینکه در داخل عراق، بخشی خواهان جدایی و استقلال هستند، قطعا جمهوری اسلامی ایران با این تجزیه طلبی ها مخالف است و حتما از تمامیت ارضی و حکومت مقتدر مرکزی حمایت می کند.

وی ادامه داد: دبیرکل وزارت اروپا و امور خارجه فرانسه هم تاکید بر این داشت که این کشور هم از تمامیت ارضی کشورهای منطقه حمایت می کند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: این موارد نقاط مشترک ما با فرانسه است و این کشور اگر از سیاست های خلق الساعه ترامپ تبعیت نکند قطعا به نفع مردم و آینده فرانسه است.

ولایتی گفت: استنباط ما این است که آن ها به سمتی می روند که باز هم مستقل تر از آمریکایی ها باشند و این نوع حرکات هم در فرانسه تکرار نشود.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2904110260915678648 برچسب‌ها : علی اکبر ولایتی منافقین پاریس جام جم آنلاین شرکت توتال داعش میزبانی فرانسه از منافقین در پاریس به نفع صلح نیست لینک کوتاه : اخبار مرتبط واکنش ظریف به نشست گروهک منافقین در پاریس شنبه 10 تیر 1396 18:00 کارگردانی یانکی‌ها ، خوش‌رقصی سعودی‌ها + منافقین اجاره ای یکشنبه 11 تیر 1396 15:58

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها هشدار روحانی نسبت به سدسازی ترکیه روی دجله و فرات کاهش فوری فشار خون با این آبمیوه هنوز هنگام عبور از آسمان خلیج فارس وحشت می کنم 10 دردی که با مصرف منظم آناناس می توان درمان کرد! خواننده و بازیگر معروف همراه با خانواده + عکس تصادف زنجیره‌ای عجیب ۴ خودرو در تهران + عکس عکس‌های یک مرد از نبرد همسرش با سرطان + عکس عکس‌هایی که محرمانه‌شدند/ سردخانه بندرعباس کیپ تا کیپ پر از جنازه بود/ انگار اجساد از فرق سر تا نوک پا چاقو خورده بودند + عکس چهره بدون رُتوش حقوق‌ بشر آمریکایی چرا صبح‌ها سرم درد می‌کند؟ لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها چه شد که آدمیرال وینسنس مدال شجاعت گرفت؟ +عکس حلبی آباد ها احیا می شوند؟! / یک کارشناس: حذف حاشینه نشینی شدنی نیست تکنولوژی واقعیت افزوده اپل نسبت به گوگل به واقعیت نزدیک‌تر است + عکس عکس‌هایی که محرمانه‌شدند/ سردخانه بندرعباس کیپ تا کیپ پر از جنازه بود/ انگار اجساد از فرق سر تا نوک پا چاقو خورده بودند + عکس وقتی پدر بزرگ دوچرخه سوار می شود جزئیات طرح مجلس برای مقابله با تحریم های تازه امریکا علیه ایران غذایی که سر راه موتور سوار سبز شد! جاسوسی اطلاعاتی آمریکایی ها از کاربران ویندوز در هر جای جهان ماری که غذای یک مرغ شد! عکس‌های یک مرد از نبرد همسرش با سرطان + عکس آخرین مطالب همه سایت 20:45 میزبانی فرانسه از منافقین در پاریس به نفع صلح نیست 20:31 عملیات ترور رئیس‌ جمهور فرانسه خنثی شد 20:10 ۶ نفر مصدوم در آتش‌سوزی در پالایشگاه آبادان 20:08 اعتراض مجید جلالی به تعویق در مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال 19:54 دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط پلیس ایرانشهر 19:30 سقوط درخت بر روی اتوبوس بی آر تی +عکس 19:19 پایان تیر؛ آخرین مهلت موتورسواران برای طرح بخشودگی بیمه شخص ثالث 19:16 درآمد ۴ میلیون تومانی متکدیان در تهران 18:50 تیم منتخب جام کنفدراسیون‌ها اعلام شد +عکس 18:48 برق خط 5 مترو تهران قطع شد فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۸۰۴/میزبانی_فرانسه_از_منافقین_در_پاریس_به_نفع_صلح_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: