Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-20@14:57:22 GMT

بیوگرافی قاسم تک دهقان مهمان ماه عسل و مدعی کشف داروی ضد سرطان

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۸۹۳/بیوگرافی_قاسم_تک_دهقان_مهمان_ماه_عسل_و_مدعی_کشف_داروی_ضد_سرطان

بیوگرافی قاسم تک دهقان مهمان ماه عسل و مدعی کشف داروی ضد سرطان

زندگینامه قاسم تک دهقان مدعی کشف داروی سرطان در ماه عسل

آقای تک دهقان که اصالتا از روستای صالحیه اطراف قزوین (نزدیک آبیک) که زیر مجموعه استان البرز است.

آقای تک دهقان در خانواده ای با ۴ پسر و ۶ دختر بزرگ شده است و خودش آخرین پسر است، چرا که خانواده ها در گذشته معتقد بودند قدرت خانواده در زیاد بودن فرزندشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک برادر استاد خوشنویسی است و در کل تمام خواهر و برادران با مغازه دار هستند یا استاد و … و تقریبا همگی در کار کشاورزی مشغول هستند.

قاسم تک دهقان : «روستای ما به شوخی به دلیل داشتن هندوانه های بزرگ و خوشمزه گارپوز آباد نام داشت چون در زبان آذری هندوانه گارپوز نام دارد. ما خورده مالک بودیم و تقریبا همگی کشاورز بودیم. روستای صالحیه محل تولد مادر دکتر مصدق هم بوده است. به نظر من کشاورزانی که وضع مالی خوبی داشته باشند در روستا به کشاورزی ادامه می دهند اما کشاورزانی که زمین ندارند و وضع مالی خوبی ندارند در روستا نمانده و به شهر آمده و حتی حاشیه نشین می شوند. اما برای خانواده ما بر عکس است و ما روستازاده هایی هستیم که همیشه تامین بوده ایم. در زندگی فردی خود آرزوی خاصی ندارم و مانند انسان ها به دنبال ماشین خوب و … نیستم و همین که پدر و مادر خوب و همسر و فرزند خوب دارم برایم کافی است. یادم می آید که در گذشته باغات کسانی را داشتند که دشت بان بودند یعنی مسئول نگهداری از باغ ها و … بودند و به همین دلیل در کودکی شیطنت ما یواشکی رفتن به باغمان بود و فرار کردن.

من از کودکی دوست داشتم روستای خودمان را آباد کنم نه اینکه از روستا به یک جای آباد فرار کنم. من به فضای سبز علاقه خاصی دارم و حتی حیاط خانه خودمان بسیار زیباست و حتی حدود ۸ هکتار فضای سبز بسیار خوب در روستا ایجاد کردم. از آنجایی که من تکنسین بی هوشی در اتاق عمل بودم، اصولا در روستا به هم روستایی های خود خدمات پزشکی داده ام. من دیپلم خود را در آبیک گرفتم و بعد برای تحصیل در رشته بی هوشی (تکنسین اتاق عمل) به دانشگاه تبریز رفتم و سپس به سربازی رفتم و ازدواج کردم و بعد دوباره ادامه تحصیل دادم. نکته جالب در زندگی من این است که من در دوره دبیرستان ابتدا به رشته انسانی رفتم اما بعد بر اساس کمک مدیر و معلم در مدرسه من از انسانی به تجربی تغییر رشته دادم و از همان زمان می دانستم که در شیمی علاقه و استعداد خاصی دارم و حالا دارای مدرک مهندسی شیمی و کارشناسی شیمی از دانشگاه خوارزمی و کارشناسی ارشد مهندسی داروسازی از دانشگاه تهران هستم.»

قاسم تک دهقان : «دارای ۳ فرزند دختر هستم که پرستو دختر بزرگم ازدواج کرده است.»

قاسم تک دهقان : «من ۱۲ تا ثبت اختراع در ایران و یک ثبت اختراع در آلمان دارم. هیچ کدام از این اختراعات به تولید نرسیده است و اصولا بین دانشگاه و صنعت اختلاف است و اصلا به اندیشه و تفکر اهمیت نمی دهند. من خودم را دانشمند می دانم و معتقدم به زودی این را به همه ثابت خواهم کرد. حتی من یک لاستیک ضد پنچری هم اختراع کرده ام که حتی آن هم به تولید نرسید.»

همسر قاسم تک دهقان : «من با تمام وجودم معتقد هستم که اختراعات قاسم کاملا صحیح است و اینکه تولید نشده است فقط به بی توجهی مسئولان مربوط است. چون قاسم در زمینه کشف داروی سرطان و انجام یک خدمت برای هم وطنان خود بسیار حساس است در نتیجه من همیشه سعی می کنم کنارش باشم و کمکش کنم. پدر بزرگ من بر اثر سرطان معده درگذشت و اصولا درگذشتن مردم بر اثر سرطان موضوعی بود که برای قاسم مهم بود و سعی می کرد در این زمینه تلاش کند.»

قاسم تک دهقان : «علمی که به ثروت تبدیل نشود هیچ ارزشی ندارد، من معتقدم ما علم را فقط از دنیا میگیریم و کپی می کنیم اما هیچ بینش و دانش و آگاهی جدیدی روی آن نداریم و از طرفی بحث های بروکراتیک در سازمان های دارویی و … باعث می شود افراد همان روز اول از ارائه اطلاعات و پیگیری کردن تولید اختراعاتشان بی خیال می شوند.»

مستند فصل هرس : قاسم تک دهقان و کشف داروی سرطان و بی توجهی مسئولان

مستند فصل هرس : در مورد زندگی قاسم تک دهقان میباشد که مدعی است موفق به کشف داروی سرطان شده ولی مدعی است که به دلیل مشکلات زیاد و مافیای موجود هنوز موفق به ثبت این دارو در ایران نشده است.

عکس همسر قاسم تک دهقان و فرزندانشحضور کارشناسان مرتبط با سرطان و درمان آن در برنامه ماه عسل

مهمانان ماه عسل امشب : آقای دکتر دکترعلی قنبری مطلق : آنکولوژیست و متخصص سرطان (متخصص کلینیکال انکولوژی)، استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت و آقای دکتر آرمان زرگر : متخصص طب سنتی (دانشگاه علوم پزشکی تهران)

بر اساس ادعای مطرح شده از جانب مهندس قاسم تک دهقان در خصوص کشف داروی سرطان، دو نفر از کارشناسان و مسئولان مرتبط با سرطان و درمان آن در برنامه ماه عسل حضور یافتند تا بحث را به صورت علمی تری دنبال کنند.

دکتر آرمان زرگران: «از چند منظر باید به این قضیه نگاه کرد، اول اینکه پروسه ی ثبت یک دارو، پروتکل مشخص و قانونی دارد و اگر هر کسی در این خصوص ادعایی داشته باشد باید توان انجام آن را داشته باشد و از همه مهمتر در یک تیم کار کند.در واقع معمولا تیمی تشکیل می شود که شامل، انکولوژیست، داروساز متخصص و … است تا تمام مراحل کاملا بررسی شود و بعد به تولید برسد. به عبارتی تمام راستی آزمایی دارو و عوارض آن باید تمام و کمال بررسی شود. ادعا یک بحث است اما راه انجام صحیح مهم تر است. در واقع منطقی این است که کسی که ادعایی در تولید یک چیزی داشته باشد باید در مورد آن موضوع تخصص داشته باشد.در واقع اینکه یک چیز قایمکی دارم که فقط پیش خودم است و به کسی نمی دهم نمیشود. چرا که باید با اصول صحیح پژوهش، مسیر مخفی ماندن فرمولاسیون ها را در پیش گرفته و سپس تمام آزمایشات و … روی دارو انجام شود. بر اساس پژوهش ها و تحقیقاتی که در طول سالیان انجام می شود، علم مداوم به روز می شود و کتاب های پزشکی مداوم به روز می شوند و با مخفی کردن اطلاعات نمیتوان به نتیجه رسید.بر همین اساس در دانشگاه و یا یک شرکت کاملا معتبر، باید اعضای تیم مشخص چیده شوند، قرارداد محرمانگی اطلاعات امضا میشود، مدل پیش برد هدف تعیین میشود و مسیر ادامه می یابد. راه هم به این شکل است که باید یک شرکت دارویی حتما پشت این قضیه باشد چرا که قرار است دارو را تولید کند.اگر دارو از متون سنتی ما استخراج شده باشد باید فرمول کاملا باز باشد و تمام فرمولاسیون کاملا مشخص باشد و جزییات در آن ذکر شده باشد. حتی به کارآزمایی و عوارض و حق بیمار و … باید اشاره شده باشد. تمام این کشف و تولید داروها باید دارای یک مدل باشد و بدون اصول علمی نمیشود دارو تولید کرد.»

آقای دکتر مطلق : «در قرن بیستم بود که پزشکی از حالت جادویی خود بیرون آمد و به نوعی اینکه افرادی که بیماران را درمان می کردند و دارای سر و رازی بودند که بیماران را معالجه می کردند از بین رفتند و علم پزشکی شکل صحیحی گرفت. اینکه در گذشته جن گیرها با بیرون کردن جن از بدن بیمار او را درمان می کردند و … همگی امروزه منسوخ است چرا که امروزه میکروب ها زیر میکروسکوپ دیده می شوند و اساسا علم شکل دیگری گرفته است که سال ها زمان برده است! سرطان اصولا بیماری است که در بین بیماری های دیگر حالت جادوگری بیشتری دارد چرا که اصولا بیماری هایی که هنوز به عنوان بیماری درمان ناپذیر در جوامع معرفی شده است، هنوز برخی افراد ادعای جادوی درمان سرطان را دارند. اما باید در نظر داشت که در سال های اخیر درمان بیماری های سرطان ۲ تا ۳ برابر شده است. در مطالعات پزشکی اخلاق و حقوق بیمار حرف اول را می زند، این موضوع امروزه حتی برای حیوانات هم وجود دارد و تا زمانیکه شخصی که دارویی روی او تست می شود باید حتما از تمام موارد مطلع باشد و حتی اجازه تست دارو را با آگاهی کامل امضا کرده باشد و بر این اساس آقای قاسم تک دهقان چطور بدون تمام این مراحل برای اطرافیان خود دارو تجویز کرده اند!»

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۸۹۳/بیوگرافی_قاسم_تک_دهقان_مهمان_ماه_عسل_و_مدعی_کشف_داروی_ضد_سرطان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: