Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@19:55:51 GMT

رنگ ديوار راه پله و راهرو را چگونه انتخاب کنيم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۸۹۹۹/رنگ_دیوار_راه_پله_و_راهرو_را_چگونه_انتخاب_کنیم

رنگ ديوار راه پله و راهرو را چگونه انتخاب کنيم؟

خبرگزاري آريا - وب سايت بيوتي هوم: در طراحي دکوراسيون داخلي ساختمان امروزه معماران به همه مکان ها و فضاهاي موجود در منزل توجه دارند و سعي مي کنند با زيباسازي نقاط مختلف ساختمان دکوراسيوني شيک و مدرن را در فضاي داخلي ساختمان ايجاد کنند.
راه پله و راهرو ساختمان از جمله مکان هايي هستند که زيبايي آن ها مي تواند روي دکوراسيون داخلي منزل تاثيرگذار باشد از اين رو بهتر است در انتخاب رنگ ديوار راه پله و راهرو حساسيت لازم را به خرج دهيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هنگام انتخاب رنگ ديوار راهرو و راه پله بهتر است به رنگ هاي مورد استفاده در دکوراسيون داخلي منزل و رنگ ديوار منزل خود توجه کنيد سپس با توجه به ميزان اندازه متراژ راهرو و راه پله و ميزان نور ورودي در راهرو و راه پله رنگ ديوار اين قسمت از منزل را انتخاب نماييد.

راهنماي انتخاب رنگ ديوار راه پله و راهرو
ديوارها مهم ترين بخش ساختمان را تشکيل مي دهند از اين رو انتخاب رنگ ديوار براي قسمت هاي مختلف نظير رنگ ديوار سالن پذيرايي و رنگ ديوار اتاق خواب و رنگ ديوار آشپزخانه و رنگ ديوار راه پله و راهرو از اهميت زيادي برخوردار است. در ادامه ايده هايي براي انتخاب رنگ ديوار راه پله و راهرو را در اختيار شما عزيزان قرار مي دهيم.

براي رنگ آميزي ديوار راه پله و راهرو چه رنگ هايي مناسب تر هستند؟
براي رنگ آميزي ديوار راه پله مي توانيد از انواع رنگ هاي سرد و گرم استفاده کنيد. توجه داشته باشيد که بهتر است رنگ ديوار راه پله و راهرو را با توجه به رنگ ديوار ساير قسمت هاي منزل خود انتخاب کنيد. رنگ هايي که در ادامه مطلب معرفي مي کنيم از انواع رنگ هاي رايج و مناسب براي رنگ ديوار راهرو و راه پله ها محسوب مي شوند و شما مي توانيد در صورت تمايل از اين رنگ هاي زيبا براي رنگ آميزي اين بخش از منزل استفاده کنيد.

رنگ سفيد
رنگ سفيد و يا رنگ هاي روشن از انواع رنگ هاي مناسب براي رنگ آميزي ديوار و سقف راه پله و راهرو محسوب مي شوند. رنگ سفيد و رنگ هاي روشن همچنين باعث بزرگ تر و دلبازتر به نظر رسيدن فضاي راهرو و راه پله مي شوند.



رنگ قرمز
اگر تمايل داريد فضاي راه پله و راهرو ورودي خاص و زيباتر به نظر برسد بهتر است از رنگ قرمز براي رنگ آميزي ديوارهاي اين قسمت از منزل استفاده کنيد.



رنگ سبز مايل به زرد
رنگ سبز مايل به زرد از انواع رنگ هاي گرم است و اگر شما تمايل داريد راهرو و راه پله هاي منزل تان فضايي گرم و صميمي داشته باشند بهتر است از اين رنگ براي رنگ آميزي ديوارها استفاده کنيد.


رنگ آبي
يکي از انواع رنگ هاي سرد و زيبا براي رنگ آميزي ديوار راه پله و راهرو رنگ آبي است که با استفاده از اين رنگ مي توانيد در فضاي راه پله و راهروي منزل تان حس آرامش را ايجاد کنيد.


رنگ هاي تکرنگ
رنگ تکرنگ به طيف هاي مختلف از يک رنگ گفته مي شود و اگر شما تمايل داريد فضاي راه پله و راهرو جلوه خاصي داشته باشد بهتر است از اين رنگ ها براي رنگ آميزي ديوار اين قسمت از منزل استفاده کنيد.


رنگ هاي خنثي
براي رنگ آميزي ديوار راهرو و راه پله بهتر است از رنگ هاي خنثي نظير خاکستري و قهوه اي و … استفاده کنيد زيرا اين رنگ ها به راحتي با رنگ ديوار قسمت هاي مختلف منزل هماهنگ مي شوند.



رنگ هاي متضاد
اگر تمايل داريد فضايي خاصي را در راه پله و راهرو منزل ايجاد کنيد بهتر است از رنگ هاي متضاد براي رنگ آميزي ديوارها استفاده نماييد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۸۹۹۹/رنگ_دیوار_راه_پله_و_راهرو_را_چگونه_انتخاب_کنیم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: