Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:16:51 GMT

ايده‎هايي براي دکوراسيون منزل زوج‎هاي جوان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۳۹۰۱۸/ایده_هایی_برای_دکوراسیون_منزل_زوج_های_جوان

ايده‎هايي براي دکوراسيون منزل زوج‎هاي جوان

خبرگزاري آريا - وب سايت بيوتي هوم: دکوراسيون داخلي منزل اگر بدرستي طراحي شود شما مي توانيد در قسمت هاي مختلف منزل تان احساس آرامش و امنيت بيشتري داشته باشيد از اين رو بهتر است در طراحي دکوراسيون خانه هاي آپارتماني امروزي حساسيت و وسواس لازم را به خرج دهيد تا بتوانيد فضايي آرامش بخش و پرانرژي را در قسمت هاي مختلف منزل تان ايجاد کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهترين روش براي داشتن خانه آپارتماني با دکوراسيون لوکس و خاص الگوبرداري از دکوراسيون يک آپارتمان زيبا است که به مرحله اجراء رسيده است که در اين صورت شما شاهد خلق دکوراسيوني بدون نقص و متفاوت در فضاي منزل تان خواهيد بود.

دکوراسيون داخلي خانه آپارتماني براي خانواده هاي جوان
براي طراحي دکوراسيون منزل براي خانواده هاي جوان بهتر است از رنگ هاي خاص و انرژي بخش و دکوراسيون هاي مدرن و متفاوت استفاده شود. در ادامه اين مطلب طراحي دکوراسيون واحد آپارتماني واقع در مينسک را مورد بررسي قرار مي دهيم.

طراحي داخلي منزل
خانه آپارتماني که در تصاوير زير مشاهده مي کنيد متعلق به يک خانواده جوان است که داراي 120 متر مربع مي باشد. در طراحي اين خانه آپارتماني شيک و مدرن از رنگ هاي سرد و الگوهاي جسورانه و آثار هنري خاصي استفاده شده است.
در فضاي اتاق نشيمن از يک مبل جادويي با رنگ روشن استفاده شده است و براي جذابيت بيشتر دکوراسيون اتاق نشيمن فرشي فانتزي با طراحي خاص به چشم مي خورد. در فضاي اتاق نشيمن همچنين تابلوهاي هنري زيبا و گياهان شاداب و سرسبزي به چشم مي خورند که استفاده از اين وسايل باعث ايجاد فضايي آرامش بخش در اين خانه زيبا شده است. ديواري فضاي بين اتاق نشيمن و آشپزخانه را از يکديگر جدا کرده است که در مجاور اين ديوار تلويزيون قرار گرفته است همانطور که در تصاوير مشاهده مي کنيد ديوار تا سقف ادامه داده نشده است و در قسمتي از ديوار پنجره اي شيشه اي براي ورود نور طبيعي از فضاي آشپزخانه به فضاي اتاق نشيمن طراحي شده است.



کفپوش آشپزخانه طراحي خاص و متفاوتي دارد و براي متفاوت تر به نظر رسيدن کفپوش آشپزخانه از کاشي هاي رنگي و زيبايي استفاده شده است. ميز ناهارخوري در کنار ديواري قرار داده شده است که فضاي اتاق نشيمن و آشپزخانه را از يکديگر جدا مي کند و همانطور که مشاهده مي کنيد ديوار مجاور ميز ناهارخوري به زيبايي تزيين شده است براي جذابيت بيشتر فضاي غذاخوري از لوستري آويز با شکل هندسي خاص استفاده شده است.
در انتهاي آشپزخانه نيز يک بريدگي به عنوان بار آشپزخانه در نظر گرفته شده است که اطراف بار آشپزخانه صندلي ها بار ساده و زيبايي به چشم مي خورند. در فضاي اين آشپزخانه کوچک براي روشن تر و دلباز تر به نظر رسيدن فضا براي کابينت ها و سقف و ديوارها از رنگ سفيد استفاده شده است و همچنين براي نورپردازي بار آشپزخانه چراغ هاي آويز و ساده اي از سقف آويزان شده اند.



قسمتي از فضاي خانه به عنوان اتاق کار در نظر گرفته شده است که براي ايجاد فضايي آرامش بخش در اين قسمت گياهان خاص و زيبايي به چشم مي خورند. در فضاي اتاق کار براي قرار دادن کتاب و ساير وسايل خصوصي از قفسه بندي خاکستري استفاده شده است و در مقابل اين قفسه بندي ميز کار و صندلي راحتي قرار داده شده است.


راهرو بين اتاق خواب ها با تابلوهاي زيبا و هنري و لامپ هاي ساده اي تزيين شده است و اين قسمت از منزل دکوراسيون ساده و در عين حال مدرني دارد. امروزه قسمت کوچکي از خانه هاي آپارتماني را به بالکن اختصاص مي دهند که براي طراحي دکوراسيون بالکن اين خانه آپارتماني از قطعه هنري زيبا و گلداني سرسبز و زيبا استفاده شده است.



دکوراسيون اتاق خواب اصلي خاص و متفاوت است و براي طراحي دکوراسيون اتاق خواب دو نفره از رنگ هاي ملايم و نورپردازي خاصي استفاده شده است و همانطور که مشاهده مي کنيد فضاي اتاق خواب آرامش بخش و مدرن است. براي تزيين سقف اتاق خواب لوسترها با شکل هندسي خاص به چشم مي خورند.


طراحي داخلي اتاق کودک پسرانه نيز به صورت کاربردي و مدرن است و براي جلوگيري از شلوغ شدن فضاي اتاق کودک از قفسه هاي ديواري سبز و ساده اي استفاده شده است و کتاب ها و ساير وسايل خصوصي در اين قفسه ها به شيوه اي مرتب چيده شده اند. براي تزيين ديوارها نيز از شلف ديواري و اسباب بازي و کاغذ ديواري استفاده شده است که تزيين اتاق با اسباب بازي باعث ايجاد فضايي شاد و پرانرژي در اتاق کودک شده است.


در فضاي اتاق خواب دخترانه دکوراسيون صورتي ملايم به چشم مي خورد. براي تزيين ديوارها از کاغذ ديواري و کاغذ رنگي استفاده شده است همچنين اتاق خواب دخترانه داراي نورپردازي مدرن و کاربردي است.




سرويس بهداشتي يکي از ديگر از مهم ترين مکان ها در خانه هاي امروزي است که براي طراحي داخلي سرويس بهداشتي و حمام از کاشي هاي تک رنگ و دکوراسيوني خاص استفاده شده است.



در اين مطلب با طراحي دکوراسيون يک خانه آپارتماني شيک و مدرن آشنا شديد که اميدواريم از مشاهده اين طراحي داخلي نهايت لذت را ببريد و بتوانيد با ايده گرفتن از آن دکوراسيون کاربردي و خاصي را در فضاي منزل خود ايجاد کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۹۰۱۸/ایده_هایی_برای_دکوراسیون_منزل_زوج_های_جوان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: